Etude d'opportunité préalable au lancement de la marque Wide en Belgique
Lousberg, Christine
Promotor(s) : Blavier, André
Date of defense : 21-Jun-2016 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/1437
Details
Title : | Etude d'opportunité préalable au lancement de la marque Wide en Belgique |
Author : | Lousberg, Christine |
Date of defense : | 21-Jun-2016 |
Advisor(s) : | Blavier, André |
Committee's member(s) : | Mawhin, Marie
Tondeur, Jean Colinet, Yves |
Language : | French |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Marketing |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en Digital Marketing and Sales Management |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Etude réalisée au préalable du lancement de la marque Wide, agence digitale intégrée du Groupe Micropole, en Belgique. Ce mémoire permettra à l'entreprise Micropole de déterminer si un tel lancement est judicieux sur le marché belge ou non.
File(s)
Document(s)
MEMOIRE - Micropole - LOUSBERG Christine.pdf
Description:
Size: 1.99 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 1.99 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.