Feedback

Faculté des Sciences Sociales
Faculté des Sciences Sociales
MASTER THESIS
VIEW 21 | DOWNLOAD 0

Comment les travailleurs de l'administration communale de Beyne-Heusay ont vécu le changement organisationnel mis en place en 2018 ?

Download
Gentile, Marine ULiège
Promotor(s) : Schoenaers, Frédéric ULiège
Date of defense : 23-Jun-2022/30-Jun-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/14804
Details
Title : Comment les travailleurs de l'administration communale de Beyne-Heusay ont vécu le changement organisationnel mis en place en 2018 ?
Author : Gentile, Marine ULiège
Date of defense  : 23-Jun-2022/30-Jun-2022
Advisor(s) : Schoenaers, Frédéric ULiège
Committee's member(s) : Generet, Coline ULiège
Language : French
Number of pages : 52
Keywords : [fr] Changement organisationnel
Discipline(s) : Social & behavioral sciences, psychology > Library & information sciences
Target public : Professionals of domain
Student
General public
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences du travail
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales

Abstract

[fr] Dans le cadre de ce travail, nous allons pouvoir comprendre si, dans le cadre d'un changement organisationnel vécu, il y a résistance de la part des travailleurs ou non.


File(s)

Document(s)

File
Access Marine Gentile - Travail de Fin d'Etudes - s206403.pdf
Description:
Size: 1.35 MB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_Marine Gentile - Travail de Fin d'Etudes - s206403.pdf
Description: -
Size: 267.08 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Gentile, Marine ULiège Université de Liège > Master sc. trav.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Generet, Coline ULiège Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Département des sciences sociales
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 21
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.