Spreekvaardigheid in het vreemdetaalonderwijs: hoe leerkrachten Engels en Nederlands het aanwenden en beoordelen
Halleux, Armelle
Promotor(s) : Perrez, Julien
Date of defense : 25-Aug-2022/3-Sep-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/16341
Details
Title : | Spreekvaardigheid in het vreemdetaalonderwijs: hoe leerkrachten Engels en Nederlands het aanwenden en beoordelen |
Translated title : | [fr] La compétence orale au cours de langues modernes: comment les professeurs d'anglais et de néerlandais la travaillent et l'évaluent |
Author : | Halleux, Armelle |
Date of defense : | 25-Aug-2022/3-Sep-2022 |
Advisor(s) : | Perrez, Julien |
Committee's member(s) : | Brems, Lieselotte
Simons, Germain |
Language : | Dutch |
Number of pages : | 140 (annexes comprises) |
Keywords : | [fr] spreekvaardigheid [fr] vreemdetaalonderwijs [fr] beoordelen [fr] uitspraak [fr] culturele dimensie [fr] non-verbale taal |
Discipline(s) : | Arts & humanities > Languages & linguistics |
Target public : | Professionals of domain Student Other |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en langues et lettres modernes, orientation germaniques, à finalité didactique |
Faculty: | Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres |
Abstract
[fr] Spreken in een handeling die elk individu dagelijks verricht, ongeacht waar, wanneer en met wie hij zich bevindt. Spreken is overal nodig en staat centraal in de communicatie.
File(s)
Document(s)
Annexe(s)
S190893_TFE Annexes.pdf
Description:
Size: 7.46 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 7.46 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.