Mémoire-projet
Lefèbvre, Théo
Promotor(s) : Cadiat, Anne-Christine
Date of defense : 12-Jun-2023/23-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17361
Details
Title : | Mémoire-projet |
Translated title : | [en] ANALYSIS OF THE EVOLUTION OF THE TELEVISION MEDIA AND DEFINITION OF NEW WINNING STRATEGIES |
Author : | Lefèbvre, Théo |
Date of defense : | 12-Jun-2023/23-Jun-2023 |
Advisor(s) : | Cadiat, Anne-Christine |
Committee's member(s) : | De Foere, Sébastien
Homburg, David |
Language : | French |
Number of pages : | 194 |
Keywords : | [en] Strategy [en] Digitalisation [en] Media |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Strategy & innovation |
Target public : | Professionals of domain |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sales management, à finalité spécialisée |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Le document aborde le phénomène de la digitalisation et des nouveaux médias, ainsi que les conséquences de ces phénomènes sur les médias traditionnels. Il cherche des solutions pour les médias traditionnels en étudiant le cas d'une télévision régionale belge.
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.