Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 180 | DOWNLOAD 354

Mémoire-projet

Download
Lefèbvre, Théo ULiège
Promotor(s) : Cadiat, Anne-Christine ULiège
Date of defense : 12-Jun-2023/23-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17361
Details
Title : Mémoire-projet
Translated title : [en] ANALYSIS OF THE EVOLUTION OF THE TELEVISION MEDIA AND DEFINITION OF NEW WINNING STRATEGIES
Author : Lefèbvre, Théo ULiège
Date of defense  : 12-Jun-2023/23-Jun-2023
Advisor(s) : Cadiat, Anne-Christine ULiège
Committee's member(s) : De Foere, Sébastien 
Homburg, David ULiège
Language : French
Number of pages : 194
Keywords : [en] Strategy
[en] Digitalisation
[en] Media
Discipline(s) : Business & economic sciences > Strategy & innovation
Target public : Professionals of domain
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Le document aborde le phénomène de la digitalisation et des nouveaux médias, ainsi que les conséquences de ces phénomènes sur les médias traditionnels. Il cherche des solutions pour les médias traditionnels en étudiant le cas d'une télévision régionale belge.


File(s)

Document(s)

File
Access Master Thesis - Théo Lefebvre.pdf
Description:
Size: 1.59 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Lefèbvre, Théo ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Total number of views 180
  • Total number of downloads 354










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.