Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 23 | DOWNLOAD 0

Mémoire-projet

Download
Grosjean, Morgane ULiège
Promotor(s) : Nanni, Vincent
Date of defense : 12-Jun-2023/23-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17448
Details
Title : Mémoire-projet
Author : Grosjean, Morgane ULiège
Date of defense  : 12-Jun-2023/23-Jun-2023
Advisor(s) : Nanni, Vincent 
Committee's member(s) : Huyts, Jean-François 
Collée, Philippe 
Language : French
Number of pages : 86
Keywords : [fr] Stratégie de vente
[fr] IT
[fr] Marketing Digital
[fr] Inbound Marketing
[fr] Social Selling
Discipline(s) : Business & economic sciences > Marketing
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Ce Master Thesis vise à aider les TPE et les PME actives sur un marché en perpétuelle évolution (IT) à se différencier de leurs concurrents grâce à une stratégie de Marketing Digital reprenant l'Inbound Marketing et le Social Selling.


File(s)

Document(s)

File
Access s205889Grosjean2023.pdf
Description:
Size: 3 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Grosjean, Morgane ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Huyts, Jean-François
  • Collée, Philippe
  • Total number of views 23
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.