Mémoire-projet
Careme, Margot
Promotor(s) : Pironet, Thierry
Date of defense : 12-Jun-2023/23-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17477
Details
Title : | Mémoire-projet |
Author : | Careme, Margot |
Date of defense : | 12-Jun-2023/23-Jun-2023 |
Advisor(s) : | Pironet, Thierry |
Committee's member(s) : | Debeuf, Brecht
Lederer, Thomas |
Language : | French |
Number of pages : | 82 |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Strategy & innovation Business & economic sciences > Marketing |
Target public : | Student General public |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sales management, à finalité spécialisée |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Ce mémoire se concentre sur l'élaboration d'une stratégie de communication sur Instagram visant à accroître l'engagement avec le public cible néerlandophone de la société We Invest, en mettant l'accent sur la pertinence du contenu diffusé et les différences linguistiques entre les publics francophone et néerlandophone.
File(s)
Document(s)
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.