Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 43 | DOWNLOAD 12

Mémoire-projet

Download
Careme, Margot ULiège
Promotor(s) : Pironet, Thierry ULiège
Date of defense : 12-Jun-2023/23-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17477
Details
Title : Mémoire-projet
Author : Careme, Margot ULiège
Date of defense  : 12-Jun-2023/23-Jun-2023
Advisor(s) : Pironet, Thierry ULiège
Committee's member(s) : Debeuf, Brecht 
Lederer, Thomas 
Language : French
Number of pages : 82
Discipline(s) : Business & economic sciences > Strategy & innovation
Business & economic sciences > Marketing
Target public : Student
General public
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Ce mémoire se concentre sur l'élaboration d'une stratégie de communication sur Instagram visant à accroître l'engagement avec le public cible néerlandophone de la société We Invest, en mettant l'accent sur la pertinence du contenu diffusé et les différences linguistiques entre les publics francophone et néerlandophone.


File(s)

Document(s)

File
Access s218163Careme2023.pdf
Description:
Size: 3.44 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Careme, Margot ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Debeuf, Brecht
  • Lederer, Thomas
  • Total number of views 43
  • Total number of downloads 12










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.