Mémoire-projet
Warnon, Noémie
Promotor(s) : Bertrand, Christine
Date of defense : 12-Jun-2023/23-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17482
Details
Title : | Mémoire-projet |
Author : | Warnon, Noémie |
Date of defense : | 12-Jun-2023/23-Jun-2023 |
Advisor(s) : | Bertrand, Christine |
Committee's member(s) : | Peresan, Claire
Lhoest, Geoffray |
Language : | French |
Number of pages : | 108 |
Keywords : | [fr] Marketing Digital [fr] Réseaux sociaux [fr] entreprise multisectorielle [fr] stratégie [fr] sales leads |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Marketing |
Target public : | General public |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sales management, à finalité spécialisée |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Ce mémoire vise à fournir à n'importe quelle personne, les connaissances nécessaires pour optimiser la stratégie d'une entreprise complexe telle qu'Analis. Le but est d'effectuer une évaluation de sa situation interne et externe. L'objectif de cette optimisation stratégique est double : d'une part, générer des prospects qualifiés grâce aux réseaux sociaux, et d'autre part, renforcer l'image de marque de l'entreprise grâce à ces mêmes réseaux sociaux.
File(s)
Document(s)
Mémoire_NoemieWarnon_s216272.pdf
Description:
Size: 8.84 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 8.84 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.