Le monde du luxe et ses ambassadeurs : analyse de leur influence
Wuidar, Emilie
Promotor(s) : Geuens, Geoffrey ; Gilson, Benoît
Date of defense : 19-Jun-2023/24-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17541
Details
Title : | Le monde du luxe et ses ambassadeurs : analyse de leur influence |
Author : | Wuidar, Emilie |
Date of defense : | 19-Jun-2023/24-Jun-2023 |
Advisor(s) : | Geuens, Geoffrey
Gilson, Benoît |
Committee's member(s) : | Paulis, Chris |
Language : | French |
Number of pages : | 108 |
Keywords : | [fr] luxe [fr] ambassadeurs [fr] influence |
Discipline(s) : | Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en communication multilingue, à finalité spécialisée en communication économique et sociale |
Faculty: | Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres |
Abstract
[fr] Ce mémoire parle du monde du luxe et de ses différents ambassadeurs. Il vise également à analyser leur influence sur les consommateurs.
File(s)
Document(s)
Annexe(s)
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.