Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 63 | DOWNLOAD 2

Le comportement d'achats des consommateurs sur les réseaux sociaux tels qu'Instagram/Facebook/TikTok depuis le début de la COVID-19

Download
Raymackers, Elisabeth ULiège
Promotor(s) : Geuens, Geoffrey ULiège ; Gilson, Benoît
Date of defense : 19-Jun-2023/24-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17676
Details
Title : Le comportement d'achats des consommateurs sur les réseaux sociaux tels qu'Instagram/Facebook/TikTok depuis le début de la COVID-19
Author : Raymackers, Elisabeth ULiège
Date of defense  : 19-Jun-2023/24-Jun-2023
Advisor(s) : Geuens, Geoffrey ULiège
Gilson, Benoît 
Committee's member(s) : Krywicki, Boris ULiège
Language : French
Number of pages : 128
Keywords : [fr] réseaux sociaux
[fr] covid-19
[fr] comportement d'achat
Discipline(s) : Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en communication multilingue, à finalité spécialisée en communication interculturelle et des organisations internationales
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Ce travail s’intéresse aux comportements d’achat qui ont été suscités par les réseaux sociaux suite à la COVID-19.


File(s)

Document(s)

File
Access RAYMACKERS ELISABETH - mémoire.pdf
Description:
Size: 1.35 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Raymackers, Elisabeth ULiège Université de Liège > Master commu. multi., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Krywicki, Boris ULiège Université de Liège - ULiège > Département médias, culture et communication > Journalisme d'investigation et déontologie de l'information
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 63
  • Total number of downloads 2










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.