Le comportement d'achats des consommateurs sur les réseaux sociaux tels qu'Instagram/Facebook/TikTok depuis le début de la COVID-19
Raymackers, Elisabeth
Promotor(s) : Geuens, Geoffrey ; Gilson, Benoît
Date of defense : 19-Jun-2023/24-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17676
Details
Title : | Le comportement d'achats des consommateurs sur les réseaux sociaux tels qu'Instagram/Facebook/TikTok depuis le début de la COVID-19 |
Author : | Raymackers, Elisabeth |
Date of defense : | 19-Jun-2023/24-Jun-2023 |
Advisor(s) : | Geuens, Geoffrey
Gilson, Benoît |
Committee's member(s) : | Krywicki, Boris |
Language : | French |
Number of pages : | 128 |
Keywords : | [fr] réseaux sociaux [fr] covid-19 [fr] comportement d'achat |
Discipline(s) : | Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en communication multilingue, à finalité spécialisée en communication interculturelle et des organisations internationales |
Faculty: | Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres |
Abstract
[fr] Ce travail s’intéresse aux comportements d’achat qui ont été suscités par les réseaux sociaux suite à la COVID-19.
File(s)
Document(s)
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.