Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 26 | DOWNLOAD 0

Mémoire-projet

Download
Muller, Jordan ULiège
Promotor(s) : Joris, Didier ULiège
Date of defense : 4-Sep-2023/8-Sep-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/18669
Details
Title : Mémoire-projet
Author : Muller, Jordan ULiège
Date of defense  : 4-Sep-2023/8-Sep-2023
Advisor(s) : Joris, Didier ULiège
Committee's member(s) : Hubin, Madeleine-Marie ULiège
Leick, Mélanie 
Language : French
Number of pages : 153
Keywords : [fr] Marge
[fr] Customer Journey
[fr] Politique commerciale
[fr] Fidélisation
Discipline(s) : Business & economic sciences > General management & organizational theory
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Dans ce mémoire, j'explore dans un premier temps le customer journey à travers l'entreprise CFM-Van Marcke située au Luxembourg, ensuite j'analyse leur politique commerciale afin de proposer des recommandations pour améliorer leur rentabilité.


File(s)

Document(s)

File
Access S215283_MullerJordan.pdf
Description:
Size: 3.32 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Muller, Jordan ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Total number of views 26
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.