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HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
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Understanding Privacy Concerns and Behavioral Intentions on Social Media: Exploring the Role of Marketing Comfort and the Potential of Blockchain Solutions

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Najib, Elias ULiège
Promoteur(s) : Standaert, Willem ULiège
Date de soutenance : 4-sep-2023/8-sep-2023 • URL permanente : http://hdl.handle.net/2268.2/18678
Détails
Titre : Understanding Privacy Concerns and Behavioral Intentions on Social Media: Exploring the Role of Marketing Comfort and the Potential of Blockchain Solutions
Auteur : Najib, Elias ULiège
Date de soutenance  : 4-sep-2023/8-sep-2023
Promoteur(s) : Standaert, Willem ULiège
Membre(s) du jury : Neysen, Nicolas ULiège
Langue : Anglais
Discipline(s) : Sciences économiques & de gestion > Marketing
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Diplôme : Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en international strategic marketing
Faculté : Mémoires de la HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Résumé

[fr] In the era of digital connectivity, the widespread use of social media platforms has raised critical concerns about users' information privacy and the implications for their behavioral intentions. This research aims to unravel the intricate relationship between concerns for social media information privacy, users' behavioral intentions, and the mediating role of marketing comfort. Through a quantitative causal study involving an online survey, the study dives into these dynamics while exploring the potential of blockchain technology to address privacy issues.


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Auteur

  • Najib, Elias ULiège Université de Liège > Master sc. gest., à fin.

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