Feedback

Browse the master thesis of degree Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en international strategic marketing by
Master thesis submitted (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 55
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon The impact of airline online communities on passengers engagement : antecedents and outcomesEl Midaoui, Youssra2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon Ecosystèmes technologiques de la Smart Région en WalloniePlaitin, Julien2020Blavier, André ULiège
Access icon Uncovering strategies to foster customer intimacy perceptions in the banking sector thanks to servicescapeSheikh Hasan, Sayed2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Etude des conditions d'usage permettant à l'IOT d'être accepté par la population et de contribuer à l'amélioration continue des systèmes de santé.Pirard, Maxime2020Blavier, André ULiège
Access icon Study of empathy in charity fundraising campaings in BelgiumBaratto, Xavier2020Standaert, Willem ULiège
Access icon The country-of-origin effect on consumer willingness to buy beers : the impact of "made in Belgium" on Vietnamese consumersMeys, Ludivine2020Gruslin, Claire ULiège
Access icon The impact a cultural or musical event has on the city's imageSalcedo Castillo, Sebastian2020Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon How do cities manage their image during the period of public works of a new urban mobility project ? A case study of Stuttgart 21 new railway station project and the new tram network project in Liège.Bastin, Pierre-Yves2020Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Le comportement des consommateurs sur les réseaux sociaux : une analyse comparative sexuéeMichels, Nathalie2020Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Building brand awareness for an SME in an international B2B context throught an adapted communication strategyTuffaha, May2020de Moerloose, Chantal ULiège
Access icon Communication and marketing in the era of streaming platforms, the case of TwitchLeruet, François2020Standaert, Willem ULiège
Access icon Humans versus robots ? An investigation of frontline employees' attitude toward service robots in customer serviceErnens, Stéphanie2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Marketing strategy: How can Diagenode succeed in a competitive Russian market?Magera, Vincent2020Gruslin, Claire ULiège
Access icon L'impact des influenceurs sociaux sur le comportement d'achat des consommateurs dans le secteur de la mode : le cas des générations Y et Z en BelgiqueDantinne, Camille2020Gruslin, Claire ULiège
Access icon Un voyage au-delà de la réalité : l'influence de la réalité virtuelle sur les expériences de marque et les intentions de visite dans le tourismeHasenfratz, Jérémy2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon Développement digital des entreprises sur les plans stratégique et organisationnel - Etude de PME en WallonieCordero Perez, Mathias2020Blavier, André ULiège
Access icon La prolongation de la durée de vie des bâtiments existants comme solution de l'EC dans le secteur de la constructionLudovico, Antoine2020Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon The role of products in narrative advertising and their impact on consumer beahaviorHorguelin, Antoine2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon From consumer-brand personality congruence to brand loyalty : case study on green brandsHougardy, Iris2020Gruslin, Claire ULiège
Access icon Élaboration d'une stratégie marketing pour le développement du support en ingénierie du marché des véhiculesLacroix, David2020Cadiat, Anne-Christine ULiège
Master thesis submitted (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 55


31
21
3
49
3
2
1
1
55
11
11
9
7
4
55
55
28
27