Mémoire-projet
Drossart, Enola
Promotor(s) : Dessart, Laurence
Date of defense : 4-Sep-2023/8-Sep-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/18726
Details
Title : | Mémoire-projet |
Translated title : | [fr] Recherche de pistes d'amélioration d'une stratégie digitale visant à optimiser la satisfaction client : étude de cas pour la société Easy Clothes |
Author : | Drossart, Enola |
Date of defense : | 4-Sep-2023/8-Sep-2023 |
Advisor(s) : | Dessart, Laurence |
Committee's member(s) : | Genin, Florence
Van der Elst, Carole |
Language : | French |
Number of pages : | 106 |
Keywords : | [fr] Marketing digital [fr] Digital marketing [fr] Digital strategy [fr] Stratégie digtale |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Marketing |
Target public : | Student |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sales management, à finalité spécialisée |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Ce mémoire traite des pistes d'amélioration de la stratégie digitale d'une entreprise de prêt-à-porter en e-commerce. Nous y aborderons les concepts de satisfaction et fidélité client liés à la stratégie digitale et aux améliorations potentielles qu'il est possible de développer.
File(s)
Document(s)
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.