État de la question : le monde de l'influence en 2023
Plaitin, Céline
Promotor(s) : Geuens, Geoffrey ; Gilson, Benoît
Date of defense : 24-Aug-2023/4-Sep-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/18958
Details
Title : | État de la question : le monde de l'influence en 2023 |
Author : | Plaitin, Céline |
Date of defense : | 24-Aug-2023/4-Sep-2023 |
Advisor(s) : | Geuens, Geoffrey
Gilson, Benoît |
Committee's member(s) : | Perrez, Julien |
Language : | French |
Discipline(s) : | Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media Business & economic sciences > Marketing |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en communication multilingue, à finalité spécialisée en communication économique et sociale |
Faculty: | Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres |
Abstract
[fr] L'évolution du marketing d'influence, de ses humbles débuts à son explosion actuelle, a été un long voyage semé de nouvelles technologies
File(s)
Document(s)
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.