Relations publiques : Création d'une nouvelle image de marque et d'une nouvelle identité du Silva Hotel Spa-Balmoral
Simens, Andrea
Promotor(s) : Mayeur, Ingrid ; Gilson, Benoît
Date of defense : 22-Jan-2024/25-Jan-2024 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/19412
Details
Title : | Relations publiques : Création d'une nouvelle image de marque et d'une nouvelle identité du Silva Hotel Spa-Balmoral |
Translated title : | [en] Public relations: Creation of a new brand image and identity for Silva Hotel Spa-Balmoral |
Author : | Simens, Andrea |
Date of defense : | 22-Jan-2024/25-Jan-2024 |
Advisor(s) : | Mayeur, Ingrid
Gilson, Benoît |
Committee's member(s) : | Dozo, Björn-Olav |
Language : | French |
Number of pages : | 195 |
Keywords : | [fr] Relations publiques [fr] Image de marque [fr] Communication [fr] Marketing |
Discipline(s) : | Arts & humanities > Multidisciplinary, general & others Business & economic sciences > Marketing |
Target public : | Student |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en communication multilingue, à finalité spécialisée en communication économique et sociale |
Faculty: | Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres |
Abstract
[fr] Mon travail de fin d'études se concentrera sur l'élaboration d'un plan de communication visant à redéfinir l'image de marque et l'identité du Silva Hotel Spa-Balmoral d'une part, et à améliorer sa communication externe d'autre part. En d'autres termes, ce mémoire de création a pour objectif de démontrer et de développer de nouvelles approches et stratégies afin que cet établissement hôtelier dispose des données et des capacités nécessaires pour mettre en œuvre une communication efficace et cohérente en accord avec son image et son identité de marque.
File(s)
Document(s)
Annexe(s)
Simens Andrea TFE Annexes.pdf
Description:
Size: 14.1 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 14.1 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.