Les rouages du succès digital : Exploration des tendances éphémères des réseaux sociaux et leur impact sur le monde entrepreneurial
Lecarme, Maude
Promotor(s) : Geuens, Geoffrey ; Gilson, Benoît
Date of defense : 17-Jun-2024/26-Jun-2024 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/20595
Details
Title : | Les rouages du succès digital : Exploration des tendances éphémères des réseaux sociaux et leur impact sur le monde entrepreneurial |
Author : | Lecarme, Maude |
Date of defense : | 17-Jun-2024/26-Jun-2024 |
Advisor(s) : | Geuens, Geoffrey
Gilson, Benoît |
Committee's member(s) : | Dozo, Björn-Olav |
Language : | French |
Number of pages : | 91 |
Keywords : | [fr] réseaux sociaux - tendances - entreprises - marketing |
Discipline(s) : | Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en communication multilingue, à finalité spécialisée en communication économique et sociale |
Faculty: | Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres |
Abstract
[fr] Ce travail a pour but de comprendre le fonctionnement des tendances des réseaux sociaux et comment les intégrer efficacement dans une stratégie marketing pour les entreprises d'aujourd'hui et de demain.
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.