Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 15 | DOWNLOAD 0

Mémoire-projet

Download
Blanchy, Nicolas ULiège
Promotor(s) : Gruslin, Claire ULiège
Date of defense : 21-Aug-2024/7-Sep-2024 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/21353
Details
Title : Mémoire-projet
Author : Blanchy, Nicolas ULiège
Date of defense  : 21-Aug-2024/7-Sep-2024
Advisor(s) : Gruslin, Claire ULiège
Committee's member(s) : Collée, Philippe 
Ratazzi, Stéphane 
Language : French
Number of pages : 149
Keywords : [fr] stratégie
[fr] distribution
[fr] notoriété
[fr] image de marque
Discipline(s) : Business & economic sciences > Strategy & innovation
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Ce travail porte sur la mise en place d'une stratégie de distribution des produits de la marque propre de football de Décathlon au travers d'un réseau de magasins spécialisés dans le football.


File(s)

Document(s)

File
Access s226885 BLANCHY Nicolas.pdf
Description:
Size: 3.83 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Blanchy, Nicolas ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. à fin. spéc. (en alternance)

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Collée, Philippe
  • Ratazzi, Stéphane
  • Total number of views 15
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.