Mémoire-projet
Blanchy, Nicolas
Promotor(s) : Gruslin, Claire
Date of defense : 21-Aug-2024/7-Sep-2024 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/21353
Details
Title : | Mémoire-projet |
Author : | Blanchy, Nicolas |
Date of defense : | 21-Aug-2024/7-Sep-2024 |
Advisor(s) : | Gruslin, Claire |
Committee's member(s) : | Collée, Philippe
Ratazzi, Stéphane |
Language : | French |
Number of pages : | 149 |
Keywords : | [fr] stratégie [fr] distribution [fr] notoriété [fr] image de marque |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Strategy & innovation |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sales management, à finalité spécialisée |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Ce travail porte sur la mise en place d'une stratégie de distribution des produits de la marque propre de football de Décathlon au travers d'un réseau de magasins spécialisés dans le football.
File(s)
Document(s)
s226885 BLANCHY Nicolas.pdf
Description:
Size: 3.83 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 3.83 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.