Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 13 | DOWNLOAD 21

Traduction-adaptation partielle et commentée du livre Ons Voetbal de Tim Lubberdink

Download
Castagna, Hugo ULiège
Promotor(s) : Rasier, Laurent ULiège
Date of defense : 26-Aug-2024/5-Sep-2024 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/21764
Details
Title : Traduction-adaptation partielle et commentée du livre Ons Voetbal de Tim Lubberdink
Author : Castagna, Hugo ULiège
Date of defense  : 26-Aug-2024/5-Sep-2024
Advisor(s) : Rasier, Laurent ULiège
Committee's member(s) : Etienne, Martine ULiège
Spinoy, Erik ULiège
Language : French
Number of pages : 147
Keywords : [fr] traduction
[fr] adaptation
[fr] ons voetbal
[fr] tim lubberdink
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Target public : Student
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en traduction, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Traduction-adaptation du livre Ons Voetbal de Tim Lubberdink au contexte du Standard de Liège.


File(s)

Document(s)

File
Access CASTAGNA-Hugo_TFE.pdf
Description:
Size: 1.28 MB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_CASTAGNA-Hugo_TFE.pdf
Description: -
Size: 163.99 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Castagna, Hugo ULiège Université de Liège > Master trad., fin. spéc.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Etienne, Martine ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Département de langues modernes : ling., litt. et trad.
    ORBi View his publications on ORBi
  • Spinoy, Erik ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Littérature néerlandaise
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 13
  • Total number of downloads 21










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.