Les facteurs influençant la performance et la qualité de la relation entre les clients et les consultants des cabinets de recrutement
Baisi, Lorena
Promotor(s) : Gérard, Julie
Date of defense : 22-Jun-2017 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/2597
Details
Title : | Les facteurs influençant la performance et la qualité de la relation entre les clients et les consultants des cabinets de recrutement |
Author : | Baisi, Lorena |
Date of defense : | 22-Jun-2017 |
Advisor(s) : | Gérard, Julie |
Committee's member(s) : | Beuker, Laura
GILSON, Fleur |
Language : | French |
Number of pages : | 72 |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Human resources management |
Target public : | Researchers Professionals of domain Student |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en gestion des ressources humaines, à finalité spécialisée "mise en oeuvre de la gestion stratégique des ressources humaines" |
Faculty: | Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales |
Abstract
[fr] Ce mémoire a pour but d'analyser les facteurs qui ont une influence sur la performance de la relation existant entre un client et un consultant lors d'un recrutement. Les recherches sont basées sur une étude de cas : habeas. Ce travail aboutit à des recommandations pour mieux appréhender cette relation de clientèle.
File(s)
Document(s)
Mémoire - Lorena BAISI.pdf
Description:
Size: 3.92 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 3.92 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.