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HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
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Mémoire

Designing an International Marketing Strategy for High-Tech Products. The Case of Hydrogenics and Renewable Hydrogen Technologies

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Lupoi, Pasquale Carlo ULiège
Promoteur(s) : Ates, Zelal ULiège
Date de soutenance : 20-jui-2017 • URL permanente : http://hdl.handle.net/2268.2/2710
Détails
Titre : Designing an International Marketing Strategy for High-Tech Products. The Case of Hydrogenics and Renewable Hydrogen Technologies
Auteur : Lupoi, Pasquale Carlo ULiège
Date de soutenance  : 20-jui-2017
Promoteur(s) : Ates, Zelal ULiège
Membre(s) du jury : Deneye, Pierre ULiège
Gruslin, Claire ULiège
Smeets, Filip 
Langue : Anglais
Nombre de pages : 107
Mots-clés : [en] electrolysis
[en] b2b
[en] SEO
[en] SEM
Discipline(s) : Sciences économiques & de gestion > Marketing
Public cible : Chercheurs
Grand public
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Diplôme : Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en Marketing
Faculté : Mémoires de la HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Résumé

[en] This master thesis aims to solve Hydrogenics problem about finding a market for its technologically advanced product, the best possible entry mode, and ways to better communicate the electrolyser potential in an early market through its website.The study explains that profitability is not the only factor that should be taken into consideration but also the level of commitment and the communication barriers of each country. Taken together, the results consider the long-term payback of Hydrogenics’ applications and the importance of advocacy investment in the energy transition.


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Access THESIS_LUPOI_FINAL.pdf
Description:
Taille: 3.39 MB
Format: Adobe PDF

Auteur

  • Lupoi, Pasquale Carlo ULiège Université de Liège > Master sc. gest., à fin.

Promoteur(s)

Membre(s) du jury









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