Feedback

Faculté des Sciences Sociales
Faculté des Sciences Sociales
MASTER THESIS
VIEW 92 | DOWNLOAD 0

Le recrutement face à l'absence de qualification/de technicien : Étude de cas Audi Brussels et Engie

Download
Hebette, Gwenaëlle ULiège
Promotor(s) : Robert, Jocelyne ULiège
Date of defense : 30-Aug-2017/7-Sep-2017 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/3511
Details
Title : Le recrutement face à l'absence de qualification/de technicien : Étude de cas Audi Brussels et Engie
Translated title : [en] Recruitment in the absence of qualification / technician: Case study Audi Brussels and Engie
Author : Hebette, Gwenaëlle ULiège
Date of defense  : 30-Aug-2017/7-Sep-2017
Advisor(s) : Robert, Jocelyne ULiège
Committee's member(s) : Randaxhe, David ULiège
Delvaux, David ULiège
Language : French
Number of pages : 83
Keywords : [fr] Recrutement
[fr] procédures de recrutement
[fr] qualification
[fr] techniciens
[fr] Audi
[fr] Engie
[fr] GRH
[fr] service de recrutement
[fr] théorie de la traduction
Discipline(s) : Business & economic sciences > Human resources management
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en gestion des ressources humaines, à finalité spécialisée "mise en oeuvre de la gestion stratégique des ressources humaines"
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales

Abstract

[fr] CONFIDENTIEL! Analyse des services de recrutement de chez Engie et de chez Audi Brussels afin de comprendre la manière dont les acteurs considèrent le manque de qualification des techniciens.


File(s)

Document(s)

File
Access Mémoire_GwenaelleHebette_s136118_2017.pdf
Description: Mémoire confidentiel
Size: 2.55 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Hebette, Gwenaëlle ULiège Université de Liège > Master gest. ress. hum., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Total number of views 92
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.