Les enjeux marketing de la profession d'avocat. Le cas de l'avocat travaillant seul ou en association de frais.
Meyer, Julie
Promotor(s) : Ghilissen, Michael
Date of defense : 10-Nov-2017 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/4298
Details
Title : | Les enjeux marketing de la profession d'avocat. Le cas de l'avocat travaillant seul ou en association de frais. |
Author : | Meyer, Julie |
Date of defense : | 10-Nov-2017 |
Advisor(s) : | Ghilissen, Michael |
Committee's member(s) : | Stas de Richelle, Laurent
Mangiatordi, Dominique |
Language : | French |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Marketing |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en management général (Horaire décalé) |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Analyse de marketing stratégique de la profession d'avocat et étude de marché réalisée auprès de clients cible.
File(s)
Document(s)
TFE-Julie-MEYER.pdf
Description: -
Size: 2.25 MB
Format: Adobe PDF
Description: -
Size: 2.25 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.