La qualité dans l'enseignement supérieur. Quelles perceptions en ont les acteurs ?
Ramaekers, Benoît
Promotor(s) : Orianne, Jean-François
Date of defense : 22-Jun-2020/25-Jun-2020 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/8802
Details
Title : | La qualité dans l'enseignement supérieur. Quelles perceptions en ont les acteurs ? |
Author : | Ramaekers, Benoît |
Date of defense : | 22-Jun-2020/25-Jun-2020 |
Advisor(s) : | Orianne, Jean-François |
Committee's member(s) : | Guillaume, Jean-François |
Language : | French |
Number of pages : | 76 |
Keywords : | [fr] qualité, enseignement supérieur |
Discipline(s) : | Arts & humanities > Multidisciplinary, general & others |
Target public : | Researchers Professionals of domain Student |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sciences du travail |
Faculty: | Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales |
Abstract
[fr] La mise en place d'un processus d'analyse de la qualité dans l'enseignement supérieur affecte les pratiques du métier d'enseignant à travers le rapport au travail, la construction identitaire et l'identité professionnelle.
File(s)
Document(s)
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.