Adaptation de l'offre et élaboration d'une stratégie marketing sur le marché des dispositifs de retenue
Collard, Mehdi
Promotor(s) : Cadiat, Anne-Christine
Date of defense : 19-Jun-2020/23-Jun-2020 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/8944
Details
Title : | Adaptation de l'offre et élaboration d'une stratégie marketing sur le marché des dispositifs de retenue |
Author : | Collard, Mehdi |
Date of defense : | 19-Jun-2020/23-Jun-2020 |
Advisor(s) : | Cadiat, Anne-Christine |
Committee's member(s) : | Bertrand, Christine
Deneye, Pierre Marra, Joseph |
Language : | French |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Marketing |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en ingénieur de gestion, à finalité spécialisée en sciences et technologies |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Afin d'élaborer une stratégie marketing, une étude de marché a été réalisée sur le marché des dispositifs de retenue, une SCP (Segmentation-Ciblage-Positionnement) a donc été mise en place.
File(s)
Document(s)
s183687Collard2020.pdf
Description:
Size: 9.98 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 9.98 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.