Ma
ster
The
sis
O
nline
Toggle navigation
The project MatheO
Browse/Search
Advanced search
Browse by
Faculty
Browse by
Author
Browse by
Promotor
Browse by
Degree
Browse by
Discipline
Browse by
Promotors departments
Browse by
Date of defense
Browse by
Title
Statistics
Help
Master thesis - ULiège rules
Useful resources
Goal : zero plagiarism
The Open Access, that each student should known !
e-Mémoires around the world
Master Thesis Online
University of Liège
|
ULiège Library
|
Log in
ULiège Member / Alumni
External
|
Browsing by Degree : Master en communication multilingue, à finalité spécialisée en langue et culture
Showing results 1 to 18 of 18
Title
Author(s)
Year
(Co)Promotor(s)
Analyse du rôle des artistes et de l'art dans les relations conflictuelles d'une minorité ethnique chinoise avec la Chine
Baltus, Gaelle
2019
Deklerck, Stijn
Analyse van een cultureel aspect in De Helaasheid Der Dingen : het representeren van het dorpsleven in het oeuvre van Dimitri Verhulst en film door Felix Van Groeningen
Willème, Aline
2020
Rasier, Laurent
;
Spinoy, Erik
Audience development: strategies implemented by the National Gallery of London on Instagram in the COVID-19 era
Franck, Eva-Marie
2022
Herbillon, Marie
Colonisation, gender oppression and African women: from submission to resistance in Tsitsi Dangarembga's Nervous Conditions
Riffay, Nayda
2019
Ledent, Bénédicte
;
Toivanen, Anna-Leena
Die Standortmarke Ostbelgien im nationalen und internationalen Vergleich
Groteclaes, Emily
2024
Walburg, Myriam-Naomi
Ein Vergleich der Kommunikationsstrategien der Kosmetikmarken BABOR und Bobone. Eine länderübergreifende Analyse zwischen Belgien und Deutschland
Neycken, Malenka
2023
Walburg, Myriam-Naomi
Fanfiction and Copyright: Unsolvable equation? Legal impact of Fanfiction on copyright
Aloui, Siwar
2023
Gyory, Michel
Herausforderungen für den Denkmalschutz in Ostbelgien durch den Klimawandel
Lassoie, Anna
2022
Walburg, Myriam-Naomi
L'affaire Mawda dans la presse belge francophone Analyse comparative de quatre journaux : Le Soir, La Meuse, La Libre Belgique et La Dernière Heure
Lefter, Ionela-Elena
2019
Geuens, Geoffrey
La communication d'une identité de marque est-elle un vecteur de réussite dans le monde du luxe vestimentaire ?Étude de cas de l'entreprise liégeoise Filles à Papa
Baggetto, France
2021
Geuens, Geoffrey
La lutte contre le racisme anti-asiatique aux États-Unis : contenu et forme de la mobilisation sur Instagram
Diec, Alison
2022
Florence, Eric
Mon Bar : création d'un site web et d'une application pour les "barhunters".Le moyen pratique et ludique pour trouver un bar
Motmans, Justine
2019
Vanesse, Marc
NEW6S, les Acteurs de l'Info Constructive Émergence du journalisme constructif en Belgique francophone
De Wilde, Wendy
2019
Vanesse, Marc
Représentation médiatique de Cuba dans le journal Le Soir
Sánchez Cañizares, Brenda
2019
Geuens, Geoffrey
Social Media & American Presidential Elections: Twitter's power as an upcoming tool to political campaigning
Tziagkidi, Anna
2019
Geuens, Geoffrey
The COVID-19 Crisis and Its Impacts According to American Feminist Magazines (Bitch, BUST and Lilith)
Meyer, Mireille
2022
Herbillon, Marie
The Thatcher Government (1979-1990): A Source of Inspiration and Contestation for Popular Music
Delaet, Loredana
2019
Herbillon, Marie
;
Levaux, Christophe
Vladimir Poutine : traitement médiatique du président russe dans le quotidien francophone Le Soir
Croisier, Tatiana
2020
Geuens, Geoffrey