Ma
ster
The
sis
O
nline
Toggle navigation
Le projet MatheO
Feuilleter/Rechercher
Recherche avancée
Feuilleter par
Faculté
Feuilleter par
Auteur
Feuilleter par
Promoteur
Feuilleter par
Diplôme
Feuilleter par
Discipline
Feuilleter par
Département des promoteurs
Feuilleter par
Date de soutenance
Feuilleter par
Titre
Statistiques
Aide
Mémoires - Règlemention ULiège
Ressources utiles
Objectif : zéro plagiat
L'Open Access, ce que chaque étudiant devrait savoir !
e-Mémoires autour du monde
Master Thesis Online
Université de Liège
|
ULiège Library
|
S'identifier
Membre ULiège / Alumni
Externe
|
Feuilleter par Promoteur : Simons, Germain
Resultats 1 à 7 de 7
Titre
Auteur
Année
(Co)Promoteur(s)
Could using social media influencers in the foreign language classroom improve communication skills of non-native learners?
Vanherck, Noémie
2022
Simons, Germain
;
Brems, Lieselotte
Divided by a Common Language: A Survey-Based Analysis of the Linguistic Norm in the EFL Classroom in the Wallonia-Brussels Federation
Schroyen, Nicolas
2021
Brems, Lieselotte
;
Simons, Germain
The Expression of Epistemic Contingency in the Use of the Present and the Past Progressive: A Comparative Study of Present-Day Spoken American, Australian and British English
Vandooren, Zoé
2024
Brems, Lieselotte
The Potential Influence of Video Games on Foreign Language Learning
Spataro, Maximilien
2021
Simons, Germain
;
Brems, Lieselotte
“They’re a bit boring, aren’t they?”: Queer people’s discourse about non-queer people
Sohier, Julien
2022
Brems, Lieselotte
Travail de fin de cycle : The Text Genre of the Press Article in Foreign Language Teaching: Focus on the Tabloid Press Article in the EFL Classroom
Haumont, Camille
2022
Simons, Germain
;
Brems, Lieselotte
Using the Blog in Foreign Language Classes in French-speaking Belgium
Guffens, Linda
2023
Simons, Germain
;
Brems, Lieselotte