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  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Development of a race car simulationmodel for performance optimisationLedent, Nicolas2018Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Recherche et développement d'une méthodologie de recalage pour les problèmes de transmission vibroacoustiqueMarichal, Thibault2018Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Étude du refroidissement de batteries Li-ion employées dans des véhicules électriquesde Spa, Joffrey2018Duysinx, Pierre ULiège; Lemort, Vincent ULiège
Access icon Amélioration d'un modèle numérique de 1100 kg sur LS-DYNA pour une application d'impact contre une barrière de sécuritéZaari, Mohamed Amine2018Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Amélioration de la productivité de la ligne d'embouteillage JB4Germay, Antoine2018Duysinx, Pierre ULiège; Bruls, Olivier ULiège
Access icon Implementation of the strategies for drive-ability and adaptability for an automatic gearbox using the model based designGenet, Maurice2018Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Optimization tool dedicated to the validation process for the automotive industryDuquenne, Benjamin2017Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Post-processing around uniformity of tire for OEMPapeleux, Nicolas2017Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Amélioration du comportement d'un modèle numérique de bus pour simuler l'impact contre des équipements routiers selon l'EN1317Haagmans, Cédric2017Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Mise au point (prototypage) d'un système de fermeture de culasse d'un canon de calibre 120 mmTsessie Tchowaso, Roméo2017Bruls, Olivier ULiège
Access icon Advanced Measurement Design for High Pressure Diesel Injectors to evaluate their Hydraulic Discharge CoefficientMinisini, Thomas2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Integration of new rapid manufacturing technologies for purpose of prototyping and preseries at Valeo thermal systemsWane Simo, Auguste Armel2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Thermal comfort management of a car cabin occupantTerranova, Giuseppe2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Application de modèles réduits statiques à l'industrie automobileCiancio, Adrien2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Theoretical Study of Flaps for Reducing Aerodynamic Drag of TrucksTrine, Pierre2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Amélioration et validation d'un modèle de véhicule de simulation numérique (1500Kg)Tchepgang, Martial Franck2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Longitudinal vehicle's dynamics, energy consumption and performance modeling of sport carsWalsdorff, Antoine2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Sensitivity of Ride/Comfort indicators to tire construction changesDebout, Benoit2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Software development of an Automatic Transmission using the Model-based design approachOudrhiri, Mehdi2016Duysinx, Pierre ULiège
Access icon Design of a planetary gear transmission for a hybrid busPérez Sanchez, Silvia2016Duysinx, Pierre ULiège
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