Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 35 | DOWNLOAD 0

The customer experience on mobile E-Shops : what are the best practices in order to increase M-Commerce adoption? The Heineken's case

Download
Paulus, Guillaume ULiège
Promotor(s) : Tondeur, Jean ULiège
Date of defense : 21-Jun-2017 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/2756
Details
Title : The customer experience on mobile E-Shops : what are the best practices in order to increase M-Commerce adoption? The Heineken's case
Author : Paulus, Guillaume ULiège
Date of defense  : 21-Jun-2017
Advisor(s) : Tondeur, Jean ULiège
Committee's member(s) : Mawhin, Marie ULiège
Ates, Zelal ULiège
Lepiece, Jeremy 
Language : English
Number of pages : 110
Keywords : [en] E-commerce
[en] Mobile
[en] M-commerce
[en] Best practices
Discipline(s) : Business & economic sciences > Marketing
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en Marketing
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Etude du marché de l'm-commerce, recherche des best practices pour améliorer la facilité d'utilisation d'un site mobile


File(s)

Document(s)

File
Access Master thesis 31-05 final.pdf
Description: -
Size: 2.95 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Paulus, Guillaume ULiège Université de Liège > Master sc. gest., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Total number of views 35
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.