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Feuilleter par Promoteur : Delcourt, Cécile

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  TitreAuteurAnnée(Co)Promoteur(s)
Access icon A content-analysis of the advertisements in the automotive industryHemmerlin, Tanya2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon A typology of greenwashing practices in consumer advertisementDumont, Céline2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Advertising arguments in the automotive industry and impact on customer perceived value.Polidor, Renaud2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Analyse et amélioration de la gestion de la relation client en vue de la mise en place d'un CRM au sein de la société Grosbusch SARLYaranossian, Laura2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Barbies are for Girls and Legos are for Boys. The impact of featuring Boys and/or Girls in ads.Lecomte, Léa2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Circular fashion: an investigation of barriers and drivers of Belgian consumers influencing their slow fashion purchase intentionGeury, Coline2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Comment acquérir la confiance et l’engagement d’une entreprise tournaisienne en termes d’achat d’une flotte de véhicules de société en tant que fleet ambassador Mercedes-Benz, dans le contexte économique, politique, sociétal et écologique actuel ?Pochart, Jean-Charles2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Comment créer un mécanisme de feedback tout au long du parcours client pour améliorer l'expérience client et la prise de décision stratégique au sein de Mobitec?Groulard, Gilles2024Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Comment fluidifier l'expérience du patient au sein du service de "chirurgie plastique et maxillo-faciale" du CHU de liègeThiry, France2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Content Analysis: Gender Stereotypes in Cosmetic Television Advertisements in French-speaking Belgium.Oliveira Genray, Morgana2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Contribution of Universal design to healthscape by the study of visually impaired outpatients : the impact on service convenience, customer intimacy and multi-sensory experience for all.Chapelle, Jean-François2018Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Delivering bad news to customers through digital channels : the role of smileyDessy, Marie2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Development of a client-centric marketing strategy through the implementation of a Customer Relationship Management approach at Safran Test CellsHogge, Charlotte2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon DÉVELOPPEMENT D’UN NOUVEAU MARCHÉ : CONCEPTION ET IMPLÉMENTATION DE LA STRATÉGIE COMMERCIALEBastings, Vincent2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Digital Health: The impact of gamification on different health behaviorsGrubisic, Youri2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Diversity in fashion shows from the luxury sector : towards an evolution of practices?Levaux, Magali2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Diversity in Women's Luxury Fashion Shows: Is Diversity Becoming Fashionable?Ouarab, Nora2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Etude de la satisfaction client du service d' entretien des stations d' assainissement non collectif Eloy Water sur le marché national français en vue de l' implémentation d' un CRMHappart, Chloé2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Etude du positionnement stratégique du département Services de la société Diagenode.Godfroid, Adrien2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Evolution of perceptions about neuromarketing until 2020 in Belgium and comparaison with more traditional marketing research methods.Vieujean, Laura2021Delcourt, Cécile ULiège