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Browsing by Promotor : Delcourt, Cécile

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Access icon A content-analysis of the advertisements in the automotive industryHemmerlin, Tanya2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Advertising arguments in the automotive industry and impact on customer perceived value.Polidor, Renaud2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Analyse et amélioration de la gestion de la relation client en vue de la mise en place d'un CRM au sein de la société Grosbusch SARLYaranossian, Laura2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Circular fashion: an investigation of barriers and drivers of Belgian consumers influencing their slow fashion purchase intentionGeury, Coline2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Comment fluidifier l'expérience du patient au sein du service de "chirurgie plastique et maxillo-faciale" du CHU de liègeThiry, France2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Content Analysis: Gender Stereotypes in Cosmetic Television Advertisements in French-speaking Belgium.Oliveira Genray, Morgana2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Contribution of Universal design to healthscape by the study of visually impaired outpatients : the impact on service convenience, customer intimacy and multi-sensory experience for all.Chapelle, Jean-François2018Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Delivering bad news to customers through digital channels : the role of smileyDessy, Marie2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Development of a client-centric marketing strategy through the implementation of a Customer Relationship Management approach at Safran Test CellsHogge, Charlotte2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Diversity in fashion shows from the luxury sector : towards an evolution of practices?Levaux, Magali2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Etude de la satisfaction client du service d' entretien des stations d' assainissement non collectif Eloy Water sur le marché national français en vue de l' implémentation d' un CRMHappart, Chloé2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Etude du positionnement stratégique du département Services de la société Diagenode.Godfroid, Adrien2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Evolution of perceptions about neuromarketing until 2020 in Belgium and comparaison with more traditional marketing research methods.Vieujean, Laura2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Exploration du concept de l'intimité perçue par le client dans le Healthscapes.Labres, Ikram Amel2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Exploring patient perceived intimacy in healthscape : the case of plastic surgery department at the CHU of Liège.Buidin, Emilie2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Élaboration d'une stratégie marketing en vue de positionner un nouveau logiciel de gestion pour les courtiers en assuranceNaveau, Quentin2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Élaboration d'une stratégie marketing pour la mise sur le marché de fonctionnalités avancées de modélisation numérique des effets aéro-optiquesDispa, Alexandre2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Hospital design, how healthscape of our future hospital can be improved and help to foster patient intimacy : studies toward young mothersDohet, Jérôme2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon How does anthropomorphism influence consumer's acceptance of ambient intelligence ?Dechambre, Florent2016Delcourt, Cécile ULiège
Access icon How the use of LGBTQ-Themed advertising affects brand personality.Moreau, Daphné2021Delcourt, Cécile ULiège