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Feuilleter les mémoires du diplôme Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en international strategic marketing par
Mémoires déposés (Trié par Date de soutenance descendant): 81 à 100 sur un total de 164
  TitreAuteurAnnée(Co)Promoteur(s)
Access icon THE IMPACT OF EMOTIONS IN NARRATIVE ADVERTISING ON ADVERTISING RELATED BEHAVIORSOtjacques, Jolan2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon How Artificial Intelligence impacts the customer experienceKnidiri, Hiba2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon The impact of counterfeit luxury bags on attitudes and perceptions of Belgian consumersDelhez, Sarah2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon Belgian Generation z comfort feelings and credibility perception regarding virtual influencers on InstagramLouis, Marine2021Standaert, Willem ULiège
Access icon Virtual reality for destination marketing: the use of curiosity and perceived risk to travel as predictors of VR acceptance.El Rhazi, Maroua2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon Circular fashion: an investigation of barriers and drivers of Belgian consumers influencing their slow fashion purchase intentionGeury, Coline2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon La perception des femmes belges francophones par rapport aux cosmétiques de soins biologiques.Briquet, Lucie2021Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon La pratique du sport à l'heure du numérique: identification des facteurs motivant les consommateurs à utiliser des applications mobiles sportives.Xhignesse, Hugo2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon The use of influencers by sport brands to develop their online communities: impact on consumer behaviour.Gobert, Aline2021Gruslin, Claire ULiège
Access icon Collaborative economy: the factors influencing providers' trust in collaborative economy platforms.Poncin, Olivia2021Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon En Belgique, quelles sont les attentes des milléniaux et de la génération Z à l'égard du contenu publié par les marques de mode de luxe sur Instagram?Giudice, Fiona2021Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon L'inflluence de la crise sanitaire du Covid-19 sur la gestion d'une communauté de fitness sur Instagram.Sanchez, Estelle2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon Etude sur la complémentarité du référencement payant et naturel dans le cadre de recherches à intention transactionnelleCloson, Martin2021Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Overview of the factors influencing consumer purchase decision-makin process of a remanufactured smartphone.Richard, Marie2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Content Analysis: Gender Stereotypes in Cosmetic Television Advertisements in French-speaking Belgium.Oliveira Genray, Morgana2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Evolution of perceptions about neuromarketing until 2020 in Belgium and comparaison with more traditional marketing research methods.Vieujean, Laura2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Advertising arguments in the automotive industry and impact on customer perceived value.Polidor, Renaud2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon The Gravity Window: a new type of shopping window and its impact on the customer experienceHourlay, Stéphanie2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon What is the influence of Instagram's Virtual Influencers on consumers' brand perception and attitude?Heinl, Céline2021Standaert, Willem ULiège
Access icon Quels sont les facteurs influençant le choix de la stratégie de branding d'une opération de fusion-acquisition ? Étude de cas du secteur informatique belgeSchifflers, Guillaume2021Gruslin, Claire ULiège
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