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Access icon C'est arrivé près de chez vous... Les Wallons face au ciné-tourismeStruzik, Maude2021Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon A content-analysis of the advertisements in the automotive industryHemmerlin, Tanya2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Diversity in fashion shows from the luxury sector : towards an evolution of practices?Levaux, Magali2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon L'économie circulaire à l'heure de la fast-fashion. Exploration de l'écart intention-comportement chez le consommateur belge dans le milieu de la mode durable.Gelhay, Marion2021Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon Beauty fitting rooms: the impact of virtual try-on consumers'attitudes and behaviour intentionsAl Morabet, Mouna2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon THE IMPACT OF EMOTIONS IN NARRATIVE ADVERTISING ON ADVERTISING RELATED BEHAVIORSOtjacques, Jolan2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon How Artificial Intelligence impacts the customer experienceKnidiri, Hiba2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon The impact of counterfeit luxury bags on attitudes and perceptions of Belgian consumersDelhez, Sarah2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon Belgian Generation z comfort feelings and credibility perception regarding virtual influencers on InstagramLouis, Marine2021Standaert, Willem ULiège
Access icon Virtual reality for destination marketing: the use of curiosity and perceived risk to travel as predictors of VR acceptance.El Rhazi, Maroua2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon Circular fashion: an investigation of barriers and drivers of Belgian consumers influencing their slow fashion purchase intentionGeury, Coline2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon La perception des femmes belges francophones par rapport aux cosmétiques de soins biologiques.Briquet, Lucie2021Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon La pratique du sport à l'heure du numérique: identification des facteurs motivant les consommateurs à utiliser des applications mobiles sportives.Xhignesse, Hugo2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon The use of influencers by sport brands to develop their online communities: impact on consumer behaviour.Gobert, Aline2021Gruslin, Claire ULiège
Access icon Collaborative economy: the factors influencing providers' trust in collaborative economy platforms.Poncin, Olivia2021Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon En Belgique, quelles sont les attentes des milléniaux et de la génération Z à l'égard du contenu publié par les marques de mode de luxe sur Instagram?Giudice, Fiona2021Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon L'inflluence de la crise sanitaire du Covid-19 sur la gestion d'une communauté de fitness sur Instagram.Sanchez, Estelle2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon Etude sur la complémentarité du référencement payant et naturel dans le cadre de recherches à intention transactionnelleCloson, Martin2021Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Overview of the factors influencing consumer purchase decision-makin process of a remanufactured smartphone.Richard, Marie2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Content Analysis: Gender Stereotypes in Cosmetic Television Advertisements in French-speaking Belgium.Oliveira Genray, Morgana2021Delcourt, Cécile ULiège
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