Feedback

Feuilleter par Promoteur : Herbillon, Marie

Resultats 1 à 20 de 63  Suivant >
  TitreAuteurAnnée(Co)Promoteur(s)
Access icon American Democracy Under Threat: Misinformation and Disinformation on Social Media. A case study of Donald Trump's mis- and disinformation tweets in the context of the 2021 Capitol siegeVan Rickstal, Cécile2021Herbillon, Marie ULiège
Access icon An analysis of Media Discourse: Theresa May's image during the Brexit negotiationsVanmanshoven, David2021Herbillon, Marie ULiège
Access icon Audience development: strategies implemented by the National Gallery of London on Instagram in the COVID-19 eraFranck, Eva-Marie2022Herbillon, Marie ULiège
Access icon Cannabis aux États-Unis : Miroir médiatique et réalités socialesAnalyse des discours en ligneDaine, Luna2024Geuens, Geoffrey ULiège; Herbillon, Marie ULiège
Access icon Comm' Horizons Events & Media : processus et création d'une agence de presse et de communication dans le milieu de l'événementiel : Lancement d'une agence de communication spécialisée dans le milieu de l'événementieldi Palma, Giuliana2024Herbillon, Marie ULiège; Gilson, Benoît
Access icon Crisis Management Strategy Analysis: A Case Study of Binancede Bellefroid d'Oudoumont, Ferdinand2024Herbillon, Marie ULiège; Geuens, Geoffrey ULiège
Access icon Do Multinationals Adapt their Communication in regard to Culture: Comparative Analysis of the Commercial Websites of Coca-Cola and L'OréalDecourty, Aurore2020Herbillon, Marie ULiège
Access icon Emma à travers le tempsAnalyse comparative de la traduction de l'ironie et du discours indirect libre dans trois traductions françaises de l'œuvre de Jane AustenLipsin, Emma2024Herbillon, Marie ULiège
Access icon Gambling: The Influence of Advertising and Marketing on young people in BelgiumCastagna, Alexis2019Herbillon, Marie ULiège
Access icon How video games reflect a discourse about another era? The case of Red Dead Redemption IIBagnoli, Nicolas2019Barnabé, Fanny ULiège; Herbillon, Marie ULiège
Access icon Instagram: Communication Patterns and Typology of InfluencersNoirhomme, Sophie2020Herbillon, Marie ULiège
Access icon Intertextuality in the Video Game Persona 5Bourdouxhe-Nélissen, Arnaud2021Herbillon, Marie ULiège; Dozo, Björn-Olav ULiège
Access icon Introducing Immigration : a Comparative Study of Metaphors in Two British Online Newspapers during the European Migrant CrisisRinaldo, Scarlett2021Herbillon, Marie ULiège
Access icon L'ethos royal des Windsor : Analyse rhétorique d'une sélection de discours prononcés par Elizabeth II et le Prince CharlesRivet, Laury2021Herbillon, Marie ULiège
Access icon La traduction de l'humour noir par la machine de traduction automatique DeepL : Analyse qualitative des humoristes Jérémy Ferrari, Santo Cilauro et Youp van 't Hek, à partir du français, de l'anglais et du néerlandaisLucassen, Fanny2024Herbillon, Marie ULiège
Access icon Le mouvement des droits civiques pour les enfants : traduction commentée du livre Through My Eyes de Ruby BridgesMélot, Léa2024Herbillon, Marie ULiège
Access icon Make Rhetoric Great Again: Donald Trump's communication strategies during the presidential elections of 2016Neven, Quentin2019Herbillon, Marie ULiège
Access icon Media Representation of Female Political Candidates in the United States: The Cases of Kamala Harris and Alexandria Ocasio-CortezMoors, Margot2021Herbillon, Marie ULiège; Geuens, Geoffrey ULiège
Access icon Multinationals' marketing techniques aimed for children in France and in the United StatesRongvaux, Claire2019Herbillon, Marie ULiège
Access icon Purplewashing and its Analogues as a Strategy of Marketing Manipulation: How Brands Use Feminism for Promotional PurposesMelen-Lamalle, Perrine2023Herbillon, Marie ULiège