Feedback

Browsing by Promotor : Blavier, André

Showing results 61 to 76 of 76 < previous 
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Mémoire-projetVaneetveld, Adrien2023Blavier, André ULiège
Access icon Mémoire-projet, (partim Mémoire)Dufays, Nelson2022Blavier, André ULiège
Access icon Mise en place et promotion d'une plateforme utilisant la donnée territoriale. le cas de la plateforme open data de Jules Lesmart (NRB).Crousse, Antoine2019Blavier, André ULiège
Access icon Modèles d'acceptation par le consommateur des nouveaux produits et services ICT hyper-personnalisés et intrusifsHardy, Florent2017Blavier, André ULiège
Access icon Opportunities and risks of artificial intelligence in the banking sectorGirolimetto, Fanny2019Blavier, André ULiège
Access icon Réduire l'impact de la fracture numérique des seniors en tant qu'acteur bancaire, mythe ou réalité ?Khalifa, Cyrine2020Blavier, André ULiège
Access icon Selection, evaluation and comparison of six email service providers for a digital agency to recommend to its clientsValente, Allan2016Blavier, André ULiège
Access icon Setting up of a digital marketing strategy in order to promote the skills of the Walloon and Brussels organizations working in the renewable energy sectorsSaadi, Sara2016Blavier, André ULiège
Access icon Smart Cities, une approche par le luminaire connecté.Bernard, Simon2021Blavier, André ULiège
Access icon The importance of a multichannel marketing strategy for an online information businessMassa, Albert2018Blavier, André ULiège
Access icon The shift from traditional business to platforms to an ecosystem: How are companies leveraging digitalization to redefine their business?Admou, Sara2021Blavier, André ULiège
Access icon Transformation digitale et expertise médicale. Pour une approche intégrative.Nicaise, Nicolas2021Blavier, André ULiège
Access icon Ubérisation des places de parking privées.Anello, Angelo2018Blavier, André ULiège
Access icon Vulgarisation des chatbots et analyse business.Renier, Kevin2017Blavier, André ULiège
Access icon What is the impact of digitalization on the outsourcing of accounting servicesJacobs, Robin2021Blavier, André ULiège
Access icon YouTube, marques et célébrités : étude de la gestion des informations sur une marque par les youtubeurs.Delaunois, Aurore2021Blavier, André ULiège