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Feuilleter les mémoires du diplôme Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en international strategic marketing par
Mémoires déposés (Trié par Date de soutenance descendant): 101 à 120 sur un total de 164
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Access icon Luxe et développement durable : Comment les consommateurs perçoivent-ils la relation entre ces concepts ?Vasbinder, Laura2021de Moerloose, Chantal ULiège
Access icon Customers perceived barriers & motivations to service innovations specific to the adaption of subscription-based services in the automotive sectorFetscher, Vincent2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon Drivers of customer engagement in online brand communitiesEl Amrani El Joutei, Halima2021Blavier, André ULiège
Access icon L'impact des réseaux sociaux sur la communication des startups belgesKantari, Dina2021Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Perceived value in the sharing economy : A qualitative analysis of value drivers in peer-to-peer sharing offeringsWeippert, Marco2021Standaert, Willem ULiège
Access icon The impact of adultification and sexualization of children in children fashion advertising and the mediating role of ethical judgment: A parents' perspectiveDelmé, Florence2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon The use of humour in order to deliver bad news in an efficient wayGrossman, Lorian2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Customer perception of robo-advisors in the financial services industryKlöck, Marlies Irene2021Standaert, Willem ULiège
Access icon Which variables influence the sense of belonging to the CrossFit community?Legrand, Merlin2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon The impact of airline online communities on passengers engagement : antecedents and outcomesEl Midaoui, Youssra2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon Ecosystèmes technologiques de la Smart Région en WalloniePlaitin, Julien2020Blavier, André ULiège
Access icon Uncovering strategies to foster customer intimacy perceptions in the banking sector thanks to servicescapeSheikh Hasan, Sayed2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Etude des conditions d'usage permettant à l'IOT d'être accepté par la population et de contribuer à l'amélioration continue des systèmes de santé.Pirard, Maxime2020Blavier, André ULiège
Access icon Study of empathy in charity fundraising campaings in BelgiumBaratto, Xavier2020Standaert, Willem ULiège
Access icon The country-of-origin effect on consumer willingness to buy beers : the impact of "made in Belgium" on Vietnamese consumersMeys, Ludivine2020Gruslin, Claire ULiège
Access icon The impact a cultural or musical event has on the city's imageSalcedo Castillo, Sebastian2020Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon How do cities manage their image during the period of public works of a new urban mobility project ? A case study of Stuttgart 21 new railway station project and the new tram network project in Liège.Bastin, Pierre-Yves2020Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Le comportement des consommateurs sur les réseaux sociaux : une analyse comparative sexuéeMichels, Nathalie2020Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Building brand awareness for an SME in an international B2B context throught an adapted communication strategyTuffaha, May2020de Moerloose, Chantal ULiège
Access icon Communication and marketing in the era of streaming platforms, the case of TwitchLeruet, François2020Standaert, Willem ULiège
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