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Promotors departments: HEC Liège : UER


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  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon The impact of Covid-19 on the financial structures of belgian companies: Did the solvency of these firms deteriorate?Pitisci, Laura2023Torsin, Wouter ULiège
Access icon Les problèmes intégrés de case-mix et de planification tactique des capacités des hôpitaux avec la possibilité de l'hospitalisation à domicileMinsart, Elisa2023François, Véronique ULiège
Access icon Public Takeovers and Sell-Side Advisory: To which extent are investment funds likely to pay higher premiums compared to strategic buyers? A study based on the Benelux regionFetahu, Amir2023Langlois, Patrice ULiège
Access icon Les Technologies de l'information et de la communication : un progrès imprévu pour l'enseignement ?Franssen, Juliette2023Schoenmaeckers, Jérome ULiège
Access icon Smart beta ETFs' risk adjusted performance against traditional market-cap weighted ETFs during volatile marketPernu, Ville-Pekka2023Lambert, Marie ULiège
Access icon Intergenerational social mobility and its impact on parental well-beingMarkiewicz, Eva2023Schoenmaeckers, Jérome ULiège
Access icon How do slow fashion brands manage to guarantee good working conditions?: The case of shoe manufacturing in remote countriesMisukami-Mia-Kanda, Clara2023Xhauflair, Virginie ULiège
Access icon Digital assets, a new type of financial instrument? Can digital assets be eligible investments for retail investors in the context of UCITS or for professional investors in the context of AIF?Pittie, Robin2023Bodson, Laurent ULiège
Access icon Étude des sources de motivation du management et des employés de grands groupes appartenant au BEL 20 à développer des pratiques innovantes d'intrapreneuriat en lien avec leur stratégie d'entreprise.Notte, Marie2023Lisein, Olivier ULiège
Access icon The impact of rewarding systems of healthcare apps on user's motivation: The case of WewardAbouelouazne, Hala2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Mémoire-projetAngenot, Valentine2023Pironet, Thierry ULiège
Access icon Le rôle des actionnaires d'un établissement de crédit en cas de difficultés financières de celui-ciEszinger, Alicia2022Fink, Adrien ULiège
Access icon Gender stereotypes in fashion advertising on Instagram: a content analysisAceto, Gabrielle2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon A typology of greenwashing practices in consumer advertisementDumont, Céline2023Delcourt, Cécile ULiège
Access icon ACCOUNT-BASED MARKETING:IMPLEMENTATION FRAMEWORK & SALES AND MARKETING ALIGNMENTIannuzzi, Arnaud2021Standaert, Willem ULiège
Access icon IMPLÉMENTATION D’UNE STRATÉGIE PHYGITALE POUR UNE ENTREPRISE DE PUÉRICULTURE SUR LE MARCHÉ DU RETAIL BELGE : LE CAS BABYKID.Deltombe, Owen2021Gruslin, Claire ULiège
Access icon Multi-Prefix for IPv6Luga, Dean2017Leduc, Guy ULiège; Vyncke, Eric ULiège
Access icon UTILISATION STRATÉGIQUE D'OUTILS DIGITAUX VISANT À L'ANALYSE ET AU DÉVELOPPEMENT D'UN NOUVEAU MARCHÉGallina, Jonathan2021Pironet, Thierry ULiège
Access icon Le regard de l'entrepreneur - Etude par la technique "eye tracking" de l'évaluation d'une opportunité entrepreneurialeAlâadany, Elena2023Ooms, Frédéric ULiège
Access icon If we had to do it again - an algorithmic view of the magic formula behind a commercially successful French hip-hop songZolotariov, Denis2023Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon How is Education to Sustainability organized in European Business Schools? A multiple cases analysis in Belgium, France, and Germany.Poizat, Alexandre2023Dufays, Frédéric ULiège
Access icon How does the development of transportation related to the BRI affects the CO2 emissions for countries that are not part of the initiativeLy, Marie2023Walheer, Barnabé ULiège
Access icon Implementation of customer relationship management technology within a B2B company in the era of big dataPecheur, Alicia2021Standaert, Willem ULiège
Access icon Comment les résultats commerciaux sont-ils influencés par le comportement du vendeur à travers les outils de vente digitaux ?Parllaku, Diana2021Artige, Lionel ULiège
Access icon Comment une entreprise peut se différencier sur un marché compétitif grâce à l’innovation de produits ?Samray, Florine2021Gautier, Axel ULiège