Feedback

Browsing by Degree : Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en Intrapreneurship and Management of Innovation Projects

Showing results 1 to 20 of 39  next >
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Analyse et amélioration de la gestion de la relation client en vue de la mise en place d'un CRM au sein de la société Grosbusch SARLYaranossian, Laura2019Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Analyse, mesure et optimisation de la performance du système d'information d'une entreprise en croissance et de ses départements clésLeon Blanco, Marlon2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Analysis and improvement of the business model in order to give a value to the Again® project linked with the RMB joint venture and the Suez companyHouart, Marie2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Business model development for the expansion of an after-sales service in the framework of a servitization strategyBreuer, Charlotte2020Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Business model development of a service to help improve the management of the water distribution systemsBeguin, Valentine2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Comment créer un mécanisme de feedback tout au long du parcours client pour améliorer l'expérience client et la prise de décision stratégique au sein de Mobitec?Groulard, Gilles2024Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Conception, évaluation et planification de scénarios stratégiques du développement opérationnel de Polytex SAHiligsmann, Simon2020Pironet, Thierry ULiège
Access icon Creation of an external public data repository for market intelligence and support for the strategic reflections of EVS Broadcast equipmentDetroux, François2017Tondeur, Jean ULiège
Access icon Création d'une filière de réemploi des matériaux de construction en partenariat par Batigroupe et le Groupe Terre : Business model et étude de faisabilitéArpigny, Lola2017Mertens de Wilmars, Sybille ULiège
Access icon Defining a strategy and refining the business model for the wholesale division of Proximus regarding the Commoditization, Consummerization and Disintermediation of the Telecommunications MarketHerzet, Jacques2018Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Design of a market research for vintage/historic race car tyres to create a future strategic positioning which supports the willingess to further develop, industrialize, produce and sell vintage/historic race car tyresFreches, Markus2018Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Development and implementation of a proof-of-concept methodology within the swift companyOrban, Adrien2018Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Development of a B2B2C CRM strategy and processes for Mercury Marine EMEA to improve its knowledge of and relationship with its end-consumersLeclercq, Alix2020Heng, Samedi ULiège
Access icon Development of a marketing strategy and a business model, including the definition of a powerful value proposition and a marketing plan, in order to position the leading training provider MCE on the corporate universities' market.Alfano, Marie2019Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Development of a methodology of management by the processes within the service of nuclear medicine of a hospital and determination of the conditions for its optimal implementation.Boland, Cyrielle2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Development of an internationalization strategy for the commercialization of the software product "smartsales" on the German marketSchnackers, Gabriel2018Gruslin, Claire ULiège
Access icon Définition de la nouvelle stratégie marketing événementielle et expérientielle de BMW Group BeluxReuter, Cyrielle2018Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Déploiement de la stratégie extrahospitalière du Centre Hospitalier Chrétien au travers du développement d'un business model de polycliniques extérieures.Blaffart, Claire2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Développement d'une stratégie dans le cadre de l'internationalisation du comparateur-energie.be en EspagneAncion, Nicolas2017Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon Elaboration of a marketing strategy to develop Life Sciences products in ChinaMauyen, Célia2020Gruslin, Claire ULiège