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Browsing by Degree : Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en Intrapreneurship and Management of Innovation Projects

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  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Etude de faisabilité pour le lancement d'un concept d¿habitation en bâtiments modulaires sur le marché des logements sociaux.Garcia, Emeline2019Surlemont, Bernard ULiège
Access icon Framing of and active contribution to the implementation of an erm program in a team and a telecom organization under major transformationPeters, Antoine2017Van Caillie, Didier ULiège
Access icon How to integrate an E-commerce platform in the company Coca-Cola European Partners Belux in order to support the customer experience?Froidbise, Julie2019Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Identify diversification opportunities for John Cockerill environment in the food & beverage industry: definition of the priorities and development of a commercial strategyVan Langeveld, Mégane2020Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Implementation of innovative solutions to optimize the customer support of an insurance company through front-ends (switching from a B2B approach to a B2B2C approach for group insurance)Mouchamps, Laurie2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon Optimisation des flux administratifs et physiques du département pains et pâtisseries du groupe CactusMarage, Julien2018Pironet, Thierry ULiège
Access icon Optimisation du système de management de la qualité par l'approche processus dans une logique d'amélioration continueRomboux, Charline2017Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Recherche d¿efficacité dans l'approche d'un secteur industriel par le groupe CMI: création et déploiement d'une méthodologie d'étude de marchéMignon, Emilie2019Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Redéfinition stratégique des processus d'achats du département cuisines de GCP Group.Schandeler, Clément2020Pironet, Thierry ULiège
Access icon Review of circulation economy best practices and definition of a strategic plan and key initiatives for a lighting company (Schréder)Michel, Suzon2019Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon Scheduling process analysis and decision support for the choice of a new suitable softwareNeumann, Charlotte2017Crama, Yves ULiège
Access icon Strategic reflection and construction of the business model and business plan of a new on-demand insurance concept within EthiasGeron, Nominoé2020Ooms, Frédéric ULiège
Access icon The creation of a channel, called Dox, that digitalises thereby structures the incoming document flow for AXA BelgiumRom, Lena2019Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon The elaboration of a digital marketing stategy for the pre-lauch and the lauch of an innovative contraceptive pill in the United States of AmericaEmonts, Delphine2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon The elaboration of a marketing strategy for the development of the Industry sector at SchréderThéate, Maxime2020Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon The optimisation of the management of non-organic waste within Hesbaye Frost with a long term perspective of "Zero waste"Alaerts, Yannick2020Bay, Maud ULiège
Access icon To develop innovative enablers for a distribution changeKimtsaris, Julie2018Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Vers une redéfinition de la stratégie RSE d'Exki: développement d'un environnement favorable à la co-génération d'idées créatricesVan der Heyden, Kathleen2018Crutzen, Nathalie ULiège