Feedback

Browsing by Discipline : Business & economic sciences > Marketing

Showing results 21 to 40 of 271 < previous   next >
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Analyser et étudier les actions à mettre en oeuvre pour favoriser un processus d'open innovation au sein de l'écosystème entrepreneurial liégeoisMercier, Thibaut2017Surlemont, Bernard ULiège
Access icon Analysis, development and implementation of the electricity and gas price simulator on the italian marketRossi, Fabrizia2017Tondeur, Jean ULiège
Access icon Analytics for competitive intelligence : enhancing Prayon's online strategic information extraction and analysisDe Swart, Géraldine2017Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon Assessment of the development opportunities for a Belgian digital agency on the Italian market and in particular, in the Venetien region.Decarli, Giulia2019Gruslin, Claire ULiège
Access icon Aubel et les charcuteries bio : opportunité ou utopie ? Analyse et stratégie marketing de lancement d'une gamme de charcuteries bio par une société active dans la production de charcuteries non bio.Charlier, Kévin2018Tondeur, Jean ULiège
Access icon Augmenter le nombre de membres actifs de la génération Z dans les panels de consommateurs en ligneReuter, Thibault2017Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Banks corporate reputations and social media : How to appeal to Millennials ?Naji, Yasmine2019Gruslin, Claire ULiège
Access icon Barriers to involvement in collaborative consumption: a case study of WibeeKara, Layla2016Ates, Zelal ULiège
Access icon Boubasud. Elaboration d'une stratégie marketing.Piraprez, Anne2019Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Build a direct-to-consumer marketing strategy for a whole-genome-sequencing service targeting the newborns market.Bai, Qiang2019Niessen, Wilfried ULiège; Motullo, Marco
Access icon Build the foundations of an inbound marketing strategy at diagenode to support the company's crowth.Amraoui, Maryam2019Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Building a digital asset for skills'exchangeZoubeidi, Ghaith2017Dujardin, Jean-Marie ULiège
Access icon Business plan d'un nouveau dispositif d'optique adaptativeLambert, Wendie2017Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Business plan des activités de fabrication des optiques de haute performance d'AMOSGerkens, Etienne2018Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Can companies gain competitive advantage through corporate brand management ? The case for two companies in retailTilen, Alicia2016Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Can digital evolution be a growth driver for the company Teconex ?Anand, Manisha2017de Moerloose, Chantal ULiège
Access icon Comment accroître le trafic en ligne via le référencement naturel? En particulier, quelle stratégie de linkbaiting mettre en place à cet effet?Barbosa De Sousa, Patrick2019Gruslin, Claire ULiège
Access icon Comment accroître le trafic organique de la première pharmacie en ligne belge en optimisant ses pages catégorie ?Houssier, Elodie2017Blavier, André ULiège
Access icon Comment adapter les gammes de produits Bar et Maral de l'entreprise Browning International à la demande des consommateurs européens?Debroeck, Simon2019de Moerloose, Chantal ULiège
Access icon Comment AG Insurance doit orienter et formuler sa proposition digitale?Janssen, Julien2019Blavier, André ULiège