Feedback

Browsing by Title

Showing results 2587 to 2606 of 16642 < previous   next >
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Cross border valuation of a non-listed company, a real-life case.Dejace, Didier2017Niessen, Wilfried ULiège
Access icon Cross Porfolio KPIs for Client Business ReviewVincent, Sarah2018Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon Cross-cultural issues in advertising : implications for brand and global marketing efforts by consumer-oriented companiesMasri, Farouq2019Defer, Jacques ULiège
Access icon Cross-selling best practices - The case of PFSPaulus, Audrey2017Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon Cross-validation of Automated Quantitative Mineralogical Analysis Results of Mixed Copper Ore and Developments in Methodologies Using Correlative MicroscopyMancenido, Chryselle Ultima2019Pirard, Eric ULiège
Access icon Crowdfunding financier: Analyse des flux informationnels sur le marché belgeDe Battice, Hortense2016Deschamps, Marc ULiège
Access icon Crowdfunding: A new Era of Fundraising. The case of Morocco.Habachi, Nouhaila2022Bils, Anne ULiège
Access icon Crowdshipping the last-mile delivery - an empirical investigation into the crowd's willingness to participate as crowdshipping driversDietmann, Kathrin2020Limbourg, Sabine ULiège
Access icon Crowdsourcing et validation de modélisation d'inondation : Le cas des inondations pluviales du 30 mai 2016 à BurangeKlein, Lena2021Tychon, Bernard ULiège
Access icon Croyances des enseignants à propos de la dynamique motivationnelle des élèves dans l'enseignement secondaire (Les)L'Hoest, Laetitia2016Crahay, Marcel ULiège
Access icon Croyances des enseignants du primaire concernant le redoublement : une étude exploratoire de leurs déterminants. (Les)Marbaise, Caroline2012Crahay, Marcel ULiège
Access icon Croyances des futurs enseignants face à l'enseignement explicite des stratégies de compréhension en lecture : quelles sont ces croyances ? Une évolution de ces croyances est-elle possible ? (Les)Collard, Marie-Julie2017Schillings, Patricia ULiège
Access icon Croyances et connaissances d'enseignants à propos des rythmes scolaires. Sont-elles différentes chez les bacheliers et les masterisés ? Quelles influences dans leur planification ?Valles Ruiz, Rachel2017Jans, Véronique ULiège
Access icon Croyances et connaissances des enseignants au sujet des élèves à haut potentiel (Les)Gusbin, Louise2017Lafontaine, Dominique ULiège
Access icon Croyances et pratiques d'enseignants du primaire ordinaire en Fédération Wallonie-Bruxelles à propos de l'apprentissage autoréguléLequeux, Louise2023Fagnant, Annick ULiège
Access icon Cruise ship's vibration behavior: simulation-measurement correlation analysisSalazar Loor, Lissette Priscilla2021Lesourne, Hervé
Access icon Cryopréservation des embryons lors de fécondation in vitro dans l'espèce bovine : synthèse narrative de la littératureJacquet, Caroline2023Grobet, Luc ULiège
Access icon Cryptocurrencies as safe havens during crisesAsensio Gonzalez, Miguel2022Dare, Wale
Access icon Cryptosystème de Paillier, protocole de vote et généralisationDelhaye, Loup-Pascal2016Rigo, Michel ULiège
Access icon Cuando feminismo y religión se encuentran en una obra literaria:El Evangelio según María Magdalena por Cristina FallarásSalamone, Océane2023Ceballos Viro, Alvaro ULiège