Ma
ster
The
sis
O
nline
Toggle navigation
The project MatheO
Browse/Search
Advanced search
Browse by
Faculty
Browse by
Author
Browse by
Promotor
Browse by
Degree
Browse by
Discipline
Browse by
Promotors departments
Browse by
Date of defense
Browse by
Title
Statistics
Help
Master thesis - ULiège rules
Useful resources
Goal : zero plagiarism
The Open Access, that each student should known !
e-Mémoires around the world
Master Thesis Online
University of Liège
|
ULiège Library
|
Log in
ULiège Member / Alumni
External
|
Browsing by Discipline : Business & economic sciences > Strategy & innovation
Showing results 1 to 20 of 370
next >
Title
Author(s)
Year
(Co)Promotor(s)
A comparative study on the adoption of the circular economy in European port cities.
Pirenne, Fanny
2023
Ruysschaert, Benoit
A l'ère de la transformation digitale des entreprises, quelles stratégies marketing appliquer pour une agence web ? Cas d'étude de la société Synchrone.
Ragusa, Francesco
2017
Tondeur, Jean
A sustainable business model for refillable packaging in the cosmetic industry: Integrating the learnings and best practices of five leading brands
Friob, Annah
2024
Colling, Louise
Acquisition de start-up par une grande entreprise : synergies et risques pour l acquéreur
Jamar, Alexandre
2020
Streel, Alexandre
Adaptations proposals in the management of Acute Oak Decline in the United Kingdom face to climate change.
Tellier, Elodie
2019
Claessens, Hugues
;
Broome, Alice
Adoption of immersive virtual reality in management - Impact of realism and scene complexity on perceived presence and user experience
Rebel, Diana
2017
Schyns, Michael
Agile transformation at John Cockerill: A lesson learned and recommendations
Monteleone, Nohemy
2020
Heng, Samedi
Analyse commerciale d'un outil de réalité augmentée en enseignement et en consultations médicales.
Pirotte, Marie
2021
Schyns, Michael
Analyse de l'impact environnemental du transport de produits biomédicaux par drone en comparaison au transport routier
Zanzero, Thibaud
2020
Limbourg, Sabine
Analyse des opportunités commerciales pour les drones et développement d'une application concrète.
Simonis, Alexandre
2016
Gruslin, Claire
Analyse du Balanced Scorecard dans les entreprises publiques autonomes
Delsaut, Jérémy
2017
Chanteux, Anne
Analyse du business model du véhicule électrique : le cas Addax Motors
Es Sahab, Yacine
2017
Van Caillie, Didier
Analyse du cycle de vie détaillée de la batterie à flux zinc-fer dans le cadre du projet MiRIS et perspective de cet outil chez John Cockerill
Reginster, Adam
2019
Ghilissen, Michael
Analyse du développement en Grande-Bretagne d'une entreprise du secteur de la construction, en prévision du Brexit : le cas Isosystems AG.
Schifflers, Nicolas
2017
Tharakan, Joseph
Analyse du marché de la MRO et positionnement potentiel de SAB dans celui-ci.
Godin, Frédéric
2019
Catania, Gabriele
Analyse du marché des glissières de sécurité: positionnement de GDTECH, adaptation de son offre de services en fonction des besoins du marché
Massart, Thomas
2019
Dessart, Laurence
Analyse et amélioration de la gestion de la relation client en vue de la mise en place d'un CRM au sein de la société Grosbusch SARL
Yaranossian, Laura
2019
Delcourt, Cécile
Analyse, mesure et optimisation de la performance du système d'information d'une entreprise en croissance et de ses départements clés
Leon Blanco, Marlon
2019
Van Caillie, Didier
Analysis and improvement of the business model in order to give a value to the Again® project linked with the RMB joint venture and the Suez company
Houart, Marie
2019
Van Caillie, Didier
Analyzing, measuring and steering a business model transformation within a german big pharma corporation
Piccolo, Romain
2017
Van Caillie, Didier