Feedback


Filters:

Disciplines: Business & economic sciences > Strategy & innovation


205
87
32
1
50
46
42
48
320
40
28
12
12
249
30
20
7
6
30
20
20
17
15
78
36
30
20
19
310
4
3
2
2
212
112
Results 76-100 of 324 (Search time: 0.006 seconds).
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Critical competencies and skills as a driver for enterprise resource planning implementation projects' successSchmitz, Martin2018Kamto Kenmogne, Marius ULiège
Access icon Third-party Alexa skills. A qualitative analysis for a successful B2C voice interaction in GermanyKnubben, Lukas2018Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Design and formalization of a collective innovation process and formulation of a deployment plan in order to optimize the collection of ideas and stimulate the creativity throughout the group.Kheltent, Malika2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Development of a marketing strategy and a business model, including the definition of a powerful value proposition and a marketing plan, in order to position the leading training provider MCE on the corporate universities' market.Alfano, Marie2019Ghilissen, Michael ULiège
Access icon The creation of a channel, called Dox, that digitalises thereby structures the incoming document flow for AXA BelgiumRom, Lena2019Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon Etude de faisabilité pour le lancement d'un concept d¿habitation en bâtiments modulaires sur le marché des logements sociaux.Garcia, Emeline2019Surlemont, Bernard ULiège
Access icon Etude de marché et positionnement d'une offre de services en vue du développement du département défense de GDTechRebelo, Sébastien2019Dessart, Laurence ULiège
Access icon Analyse du marché des glissières de sécurité: positionnement de GDTECH, adaptation de son offre de services en fonction des besoins du marchéMassart, Thomas2019Dessart, Laurence ULiège
Access icon La digitalisation des services publics locaux en WallonieD'Heur, Alexandre2019Bounazef, Djida ULiège
Access icon Business model development of a service to help improve the management of the water distribution systemsBeguin, Valentine2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Definition of a digital transformation strategy for Socamut, Sowalfin group's subsidiary.Cuisinet, Fanny2019Niessen, Wilfried ULiège; Fredebeul-Krein, Markus ULiège
Access icon EVALUATION DES SOLUTIONS DE RÉCUPÉRATION ET DE RÉUTILISATION DU CO2 POUVANT REJOINDRE LE PORTEFEUILLE DE JOHN COCKERILLMalay, Pierre2019Bertrand, Christine ULiège
Access icon Adaptations proposals in the management of Acute Oak Decline in the United Kingdom face to climate change.Tellier, Elodie2019Claessens, Hugues ULiège; Broome, Alice
Access icon Comment renforcer l'entrepreneuriat en Wallonie en matière de Smart Cities? Stratégie et positionnement du Smart City Institute.Shershneva, Daria2019Dessy, Elodie ULiège
Access icon Conception d'un réseau de drones destiné au transport de produits biomédicaux.Dhote, Jérémy2018Limbourg, Sabine ULiège
Access icon Optimisation de la distribution de boissons en festival. Application du Lean Startup ; de la validation du problème à l'étude d'une solution.Simonis, Guillaume2018Surlemont, Bernard ULiège
Access icon Etude de marché des services offerts en après-vente dans le domaine de l'aviation civile et opportunité pour Safran AB de s'y intégrer.Fermont, Fabien2019Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Conception de crackers au fromage à base d'invendus et de chutes de production alimentaireCourtois, Mélanie2019Blecker, Christophe ULiège
Access icon Agile transformation at John Cockerill: A lesson learned and recommendationsMonteleone, Nohemy2020Heng, Samedi ULiège
Access icon Digitalisation du transport routier de marchandises en EuropeRaquet, Bertrand2020Pironet, Thierry ULiège
Access icon Ecosystèmes technologiques de la Smart Région en WalloniePlaitin, Julien2020Blavier, André ULiège
Access icon Enjeux et possibilités d'une application mobile citoyenne. Le cas de la commune de VerlaineRiskin, Clara2020Vanesse, Marc ULiège
Access icon L'autopartage comme vecteur d'une mobilité plus écologique et électrique.Kempen, Jérôme2018Pirnay, Fabrice ULiège
Access icon Design of a market research for vintage/historic race car tyres to create a future strategic positioning which supports the willingess to further develop, industrialize, produce and sell vintage/historic race car tyresFreches, Markus2018Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon Perspectives de la valeur ajoutée du conseiller dans la banque Retail en Belgique.Buchet, Thomas2018Bodson, Laurent ULiège