Feedback

Browsing by Promotor : Dessart, Laurence

Showing results 21 to 40 of 53 < previous   next >
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon La santé digitale : développement d'un modèle comportemental et application au domaine de la course à pied.Genet, Maurice2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon Les publicités narratives sont-elles plus efficaces que les publicités factuelles dans l'industrie horlogère ? Analyse de l'influence du transport narratif et de l'identification sur le développement d'intentions et d'attitudes chez le consommateurMathurin, Edwige2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon Main marketing drivers of popularity among emerging French Hip HopElangué, Florian2023Dessart, Laurence ULiège
Access icon Master thesis : "Little Guest : London or Berlin Calling ? Comparative analysis and international marketing research to prepare abroad expansion and new market penetration".Strykers, François2022Dessart, Laurence ULiège
Access icon Mémoire-projetPirottin, Elisa2022Dessart, Laurence ULiège
Access icon Mémoire-projetCurtz, Jérôme2022Dessart, Laurence ULiège
Access icon Mémoire-projetPalermo, Simon2022Dessart, Laurence ULiège
Access icon Mémoire-projetAgzzoum, Mariam2023Dessart, Laurence ULiège
Access icon Mémoire-projetDrossart, Enola2023Dessart, Laurence ULiège
Access icon Mise en place d'une stratégie digitale de l'activité de Biolog Consulting visant à positionner l'entreprise comme leader sur son marché et à engendrer un effet de levier sur le développement de son activitéLambert, Céline2019Dessart, Laurence ULiège
Access icon Mise en place d'une stratégie digitale et omnicanale en vue de générer un trafic de qualité et de fidéliser les clients d'un site e-commerce de prêt-à-porterGrommen, Louis2019Dessart, Laurence ULiège
Access icon The dark side of customer engagement in AI-driven interactions: The case of chatbots in the tourism industryFickers, Aurélie2023Dessart, Laurence ULiège
Access icon The emergence of virtual reality in the tourism sector: Opportunity or threat for museums?Collin, Sarah2023Dessart, Laurence ULiège
Access icon The factors that influence customer's purchase intention in a Chinese online C2C platform : TaobaoZheng, Haoting2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon The Gravity Window: a new type of shopping window and its impact on the customer experienceHourlay, Stéphanie2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon The impact of airline online communities on passengers engagement : antecedents and outcomesEl Midaoui, Youssra2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon The impact of counterfeit luxury bags on attitudes and perceptions of Belgian consumersDelhez, Sarah2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon The impact of digital video storytelling on the consumer experienceAjyar, Samya2022Dessart, Laurence ULiège
Access icon The impact of electronic word-of-mouth on consumer behavior : the role of motivations and individual characteristicsDobbelsteyn, Thomas2018Dessart, Laurence ULiège
Access icon THE IMPACT OF EMOTIONS IN NARRATIVE ADVERTISING ON ADVERTISING RELATED BEHAVIORSOtjacques, Jolan2021Dessart, Laurence ULiège