Feedback

Browse the master thesis of degree Master en sciences de gestion by
Master thesis submitted (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 93
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon The factors that influence customer's purchase intention in a Chinese online C2C platform : TaobaoZheng, Haoting2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon The purposes and impacts of a company selling non-core products, and the methods it usesMeng, Yingxiu2020Standaert, Willem ULiège
Access icon Analyse de la viabilité du Horse Inn, Hôtel équin situé à Liège AirportBrasseur, Charlotte2020Pironet, Thierry ULiège
Access icon The typology of user misbehavior on public transportAbdullahi, Hassan Malin2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Quelles solutions de financements offrent les marchés financiers, Euronext Growth et Access +, dédiés au TPE et PME ? Quels sont les conditions d'entrée d'une PME et TPE sur ces marchés financiers ?Lanteri, Gauthier2020Bils, Anne ULiège
Access icon Analysis of Chinese international trade potential under the background of the belt and road initiativeZhou, Yingjun2020Tharakan, Joseph ULiège
Access icon How to bring cultural heritage back to life ? An exploratory investigation of the Palace Museum in Biejing on the enhancement of museum brand equity through brand extension strategyXie, Jiaying2020Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Product placement in American movies : How do Chinese young people perceive them and respond to them ?Qiu, Xiaoli2020Cadiat, Anne-Christine ULiège; Standaert, Willem ULiège
Access icon Customer intention and satisfaction to participate in the sharing economy : empirical study of AIRBNB in ChinaZou, Jiahui2020Standaert, Willem ULiège
Access icon Entrepreneurship in developing countries : is entrepreneurship an adequate tool for developing countries to drive economic growth and bear develoment ?Benker, Yana2020Drömmer, Caroline ULiège
Access icon L'impact de l'avènement des médias digitaux sur la stratégie de communication du secteur de la beauté - Etude de casDi Napoli, Luigi2020Hermans, Michel ULiège
Access icon Comment les entreprises peuvent-elles utiliser les réseaux sociaux pour développer leurs marques ? Le cas de cosmétiques de luxePauquet, Axel2020Ghilissen, Michael ULiège
Access icon La transformation digitale dans les entreprises du secteur du transport et de la logistique de la région germanophone de Belgique : Etude de son impact sur le modèle d'affairesMeyer, Michel2020Gruslin, Claire ULiège
Access icon La réalité augmentée au service de la formation et l'amélioration des opérateurs dans l'industrie 4.0 en Région wallonne et bruxelloiseBelgacem, Romain2020Mangiatordi, Dominique
Access icon Open banking strategies for Chinese banksChen, Siyu2020Standaert, Willem ULiège
Access icon La culture d'entreprise : entre pérennité, inertie et mutation - le cas du Huggy's barKaja Kajiji Bibombe, Jennifer2020Robert, Jocelyne ULiège
Access icon Réflexions sur la quantification de la production alimentaire en circuits courts : une analyse empirique sur la Province de Liège pour la période 2015-2020Hardenne, Laure2020Maréchal, Kevin ULiège
Access icon Quel est l'impact de l'annonce d'un changement du PDG d'une entreprise cotée en bourse aux Etats-Unis sur le prix de ses actions ?Kaddioui, Salim2020Broché, Patrick ULiège
Access icon Quel est le rôle et la responsabilité du réviseur d'entreprises lorsqu'il détecte une situation de fraude dans les états financiers : impacts et limites de la norme ISA 240Georgiadis, Oriane2020Antonelli, Cédric ULiège
Access icon Belgian low emission zones : impacts on carriers and perspectivesEyenga, Alexandre2020Limbourg, Sabine ULiège
Master thesis submitted (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 93


53
27
13
29
15
16
8
25
26
18
13
9
6
62
23
2
1
1
7
6
6
6
5
93
93
66
27