Feedback


Filters:

Promotors departments: HEC Liège : UER


1185
1027
415
30
388
341
360
413
485
425
298
263
249
2627
16
9
3
2
114
100
90
81
77
353
235
214
200
148
2331
224
34
17
14
1769
858
Results 1851-1875 of 2627 (Search time: 0.007 seconds).
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon Business analysis and implementation of a platform to support management and prognosis of memory clinic patients using biomarkers, cognition and cerebrovascular data.Delvenne, Aurore2022Blavier, André ULiège
Access icon Inclusive design for customers with disabilities in retailing: a qualitative study of the status quo and implications for customer well-beingMathieu, Sophie2022Blaurock, Marah ULiège
Access icon Impact of Covid-19 on urban mobility in the city of LiegeYoudom Kemoé, Manuela Armelle2022Limbourg, Sabine ULiège
Access icon Mesure et gestion du risque de crédit dans les institutions financières.Zbair, Marouane2022Pietroniro, Meggie ULiège
Access icon Impact of Covid-19 on the exposure to ESG risk-factor : case of blue-chip stocks and equity funds.Kooli, Emna2022Santi, Caterina ULiège
Access icon Être durable et performant sur le long terme grâce à l'innovation: mise en évidence des liens existants entre la résilience d'une organisation et l'innovation.Schauwers, Dorian2022Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Factors Affecting Excess Mortality Rate of COVID-19 Pandemic: A Study on the High-Income and Middle- Income CountriesAltintas, Emre2022Lefevre, Mélanie ULiège
Access icon Le lien entre l'actionnariat et le score ESG des entreprisesLabiouse, Cécilia2022Hübner, Georges ULiège
Access icon Le mouvement de la Body Positivity peut-il être utilisé comme un attribut de différenciation pour les marques féminines dans les stratégies de marketingMellaerts, Lara2022de Moerloose, Chantal ULiège
Access icon Quelles sont les stratégies mises en place par les entreprises envers les écoles pour pallier la difficulté de recrutement ?Vogts, Caroline2022Jemine, Grégory ULiège
Access icon Mémoire-projetCoucke, Bastien2022Gruslin, Claire ULiège
Access icon 15 ans de Fedcom: la situation de la comptabilité analytique dans l'administration fédérale belge.Sabatini, Anthony2022Chanteux, Anne ULiège
Access icon M&As in the automotive industry: Analysis of the operation in a specific sectorFodde, Pietro2022Torsin, Wouter ULiège
Access icon The influence of social media video marketing on consumers purchase intentions: the role of video lengthMorreale, Céline2022Dessart, Laurence ULiège
Access icon Productivity in hotel and catering industry: productivity and performance indiactors. So how can we measure the productivity and perfromance in the hotel and restaurants sectors?Dahbi, Maryem2022Walheer, Barnabé ULiège
Access icon Competition or completion - is the expansion of fintech companies the natural or necessary evolution for the ongoing success of the banking sector in Luxembourg?Christophe, Tanguy2022Hübner, Georges ULiège
Access icon L'engagement affectif des techniciens et techniciennes de surface chez Laurenty SA : Le rôle des managers directs sur l'engagement des travailleurs de terrainStommen, Justine2022Jemine, Grégory ULiège
Access icon Repenser les outils de recrutement pour une expérience candidat plus juste : le cas du curriculum vitae anonymeDepré, Noémie2022Cornet, Annie ULiège
Access icon L'impact des fluctuations d'activité et des mécanismes de flexibilité mis en œuvre pour y répondre sur la Gestion des Ressources HumainesMeyers, Noa2022Jemine, Grégory ULiège
Access icon Les labels employeurs perçus par leurs expertsMennicken, Lisa2022Jemine, Grégory ULiège
Access icon Autonomie et dépendance des travailleurs cumulant plusieurs emploisKamwa, Ghislaine Joelle2022Pichault, François ULiège
Access icon Quel est le retour sur investissement d'un module de gestion des compétences, du personnel et de la performance comme huapii ?Leloup, Jan-Clément2022Dujardin, Jean-Marie ULiège
Access icon Master thesis : Exploring Antitrust Cases with Clustering MethodsGilson, Maxence2022Ittoo, Ashwin ULiège
Access icon L'impact de la circulaire CSSF 20/758 sur les entreprises d'investissement luxembourgeoises: cas des sociétés accompagnées par Grant Thornton Luxembourg.Pirotte, Maxime2022Niessen, Wilfried ULiège
Access icon How to include tribal marketing in order to close the gap between brand identity and brand image while satisfying target customers?Bonjean, Inès2022Cornet, Annie ULiège