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Disciplines: Sciences économiques & de gestion > Stratégie & innovation


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Access icon Identify diversification opportunities for John Cockerill environment in the food & beverage industry: definition of the priorities and development of a commercial strategyVan Langeveld, Mégane2020Ghilissen, Michael ULiège
Access icon The elaboration of a marketing strategy for the development of the Industry sector at SchréderThéate, Maxime2020Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon Standardisation des méthodes d'analyse de la performance opérationnelle dans les PME au sein de la société Resultance SARansy, Pierrick2020Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon Is the curiosity trait a key to entrepreneurial mindset ?Estrada Piña, Andrea2020Ooms, Frédéric ULiège
Access icon Open banking strategies for Chinese banksChen, Siyu2020Standaert, Willem ULiège
Access icon How to implement a strategic workforce planning to face the impact of the energy transition on the human ressources policy of Engie Benelux in BelgiumKaretzopoulos, Alexandre2020Xhauflair, Virginie ULiège
Access icon Etude de performance d'entreprises à orientation smart mobility dans la Province de Liège et impacts des projets smart mobility sur l'écosystème liégeoisFraikin, Xavier2020Capodici, Giuseppina ULiège
Access icon Evolution of John Cockerill's business models in the light of digitalization: 3 case studies and general recommendationsBarnaba, Andrea2020Schyns, Michael ULiège
Access icon Unique selling propositions of premium offerings in the shared and autonomous mobility business ; an empirical study with the example of PorscheNeff, Naomi2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Analyse, mesure et optimisation de la performance du système d'information d'une entreprise en croissance et de ses départements clésLeon Blanco, Marlon2019Van Caillie, Didier ULiège
Access icon Comment l'utilisation du numérique permet la facilitation et la réussite de la participation citoyenne au sein des communes wallonnes ?De Benedictis, Marin2020Bounazef, Djida ULiège
Access icon Digitalisation dans le secteur des assurances, qu'en pensent les clients ?Hungs, Boris2018Blavier, André ULiège
Access icon To develop innovative enablers for a distribution changeKimtsaris, Julie2018Van Caillie, Didier ULiège
Access icon How is Deloitte handling the challenges coming from the legislative evolution of hybrid financial instruments?Gatellier, Manon2018Richelle, Isabelle ULiège
Access icon Stratégies de développement de X-RISBalla, Thomas2018Crutzen, Nathalie ULiège
Access icon Extension of the value proposition made to SRIW's portfolio companies in biotech and digital sectorsNoël, Benjamin2018Surlemont, Bernard ULiège
Access icon Launch of an innovative technology into an existing market through a strategic and marketing analysisMalherbe, Margot2018Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Développement d'une démarche de mesure de la performance de projets Smart CityPirson, Thomas2018Mertens de Wilmars, Sybille ULiège
Access icon ASSISTING THE CLIENTS & INDUSTRIES TEAM TO DEFINE AND BUILD A SALES CULTURE WITHIN THE TAX DEPARTMENTFernandez Lorden, Sébastien2018Muller, Aline ULiège
Access icon Radion frequency identification in the retail sector : case study at Carrefour BelgiumLeglise, Loïc2018Schyns, Michael ULiège
Access icon Expansion of a project management environment in an innovation driven company.Schöpges, Florence2018Pauwels, Piet
Access icon Le marché allemand de la sécurisation de fenêtres automatiques. Etude de marché en lien avec le lancemement du LZR®-FLATSCAN W, un détecteur complétant la gamme de sécurisation de personnes proposée par la société B.E.A.Schnackers, Sébastien2018Tondeur, Jean ULiège
Access icon L'impact du digital sur l'atteinte de la stratégie d'un groupe international dans le secteur des ressources humaines. Au coeur du groupe Adecco.Galante, Laura2018Robert, Jocelyne ULiège
Access icon Development and implementation of a proof-of-concept methodology within the swift companyOrban, Adrien2018Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Development of an internationalization strategy for the commercialization of the software product "smartsales" on the German marketSchnackers, Gabriel2018Gruslin, Claire ULiège