Feedback


Filters:

Disciplines: Business & economic sciences > Marketing


315
215
59
6
70
79
76
85
578
40
11
10
10
494
50
20
6
6
91
58
53
49
43
148
143
109
46
32
570
14
3
2
359
230
Results 451-475 of 589 (Search time: 0.005 seconds).
  TitleAuthor(s)Year(Co)Promotor(s)
Access icon The impact of video content on consumer behavioral engagement: a comparison of the video format and the combined image-text format.Tber, Lotfi2022Dessart, Laurence ULiège
Access icon Motivations and barriers of jewelry brands to use influencers in their marketing strategies.Muhangi Lungungu, Prisca2022Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon L'effet Coucke: impact sur l'économie, le tourisme et le marché hôtelier de Durbuy.Fery, Louise2022Walheer, Barnabé ULiège
Access icon Customer perception of robo-advisors in the financial services industryKlöck, Marlies Irene2021Standaert, Willem ULiège
Access icon L'impact de l'avènement des médias digitaux sur la stratégie de communication du secteur de la beauté - Etude de casDi Napoli, Luigi2020Hermans, Michel ULiège
Access icon How to bring cultural heritage back to life ? An exploratory investigation of the Palace Museum in Biejing on the enhancement of museum brand equity through brand extension strategyXie, Jiaying2020Ghilissen, Michael ULiège
Access icon Marketing strategy: How can Diagenode succeed in a competitive Russian market?Magera, Vincent2020Gruslin, Claire ULiège
Access icon Etude du positionnement stratégique du département Services de la société Diagenode.Godfroid, Adrien2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Launch and marketiing approach of a company based on a drop shipping model.Delvoie, Cédric2020Standaert, Willem ULiège
Access icon The factors that influence customer's purchase intention in a Chinese online C2C platform : TaobaoZheng, Haoting2020Dessart, Laurence ULiège
Access icon Memento de Cross Border. E-commerce Wallonie - Chine (CBEC Wa-Ch). Memento à l'attention des PME wallonnes.Johnen, Alain2020Alexandre, Marc ULiège
Access icon The impact of adultification and sexualization of children in children fashion advertising and the mediating role of ethical judgment: A parents' perspectiveDelmé, Florence2021Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Recherche de partenaires potentiels dans le cadre de l'extension du réseau de points relais de la société Hytchers.Demarteau, Stéphane2020Delcourt, Cécile ULiège
Access icon Comment faire baisser le taux de churn pour les abonnés numériques d'un média de presse écrite : exemple de la DH Les Sports +.Lecloux, Thomas2021Blavier, André ULiège
Access icon Drivers of customer engagement in online brand communitiesEl Amrani El Joutei, Halima2021Blavier, André ULiège
Access icon Customers perceived barriers & motivations to service innovations specific to the adaption of subscription-based services in the automotive sectorFetscher, Vincent2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon The use of influencers by sport brands to develop their online communities: impact on consumer behaviour.Gobert, Aline2021Gruslin, Claire ULiège
Access icon Le basket professionnel français une stratégie de développement qui pose questionAnalyse du plan stratégique de développement de la Ligue Nationale de BasketFranceschi, Brieuc2021Geuens, Geoffrey ULiège; Gilson, Benoît
Access icon Le rôle des réseaux sociaux dans la communication externe des entreprises B2CLe cas de la page Facebook de l'Hôtel Van Der Valk Sélys de LiègeHassani, Hanae2021Hermans, Michel ULiège
Access icon Etude exploratoire : la responsabilité sociétale des entreprises dans les PME du pôle BioWin.Istaz, Bastienne2021Geron, Valérie ULiège
Access icon Quel est l'impact d'une haute compétence émotionnelle sur les performances d'un vendeur ?Crapanzano, Philippe2021Homburg, David ULiège
Access icon Projet entrepreneurial : business plan concernant l'exercice d'une activité de consultance en habitats groupés à Liège.Henry de Generet, Gaël2021Brévière, Isabelle ULiège
Access icon Initiation d'une démarche marketing au sein des associations de logopèdes belges francophones.Lieffrig, Lorraine2021Dessart, Laurence ULiège
Access icon LCM WAX. Étude de marché d'un projet entrepreneurial autour du pagne (en Belgique et à Lubumbashi, RDC)Moreci, Lorena2022Cadiat, Anne-Christine ULiège
Access icon To what extent can the sharing economy model impact luxury marketing? The case of the luxury fashion rental market.Schumacher, Marie-Laure2022Dessart, Laurence ULiège