Feedback

Feuilleter par Promoteur : Perrez, Julien

Resultats 1 à 20 de 25  Suivant >
  TitreAuteurAnnée(Co)Promoteur(s)
Access icon Allier émotions, contenu sémantique et contraintes musicales : études quantitative et qualitative du processus de traduction des chansons Disney à travers le tempsBodart, Romane2021Perrez, Julien ULiège
Access icon Codering van motion events in het Frans en het Nederlands als T1 en T2Dumont, Pauline2020Perrez, Julien ULiège
Access icon Corpus sur la Crise Migratoire en Ukraine (CCMU): création et application de ses fonctionnalités à un cas concret de traductionBechet, Justine2022Perrez, Julien ULiège
Access icon Het compensatiestrategieëngebruik van Franstalige leerders van het NederlandsMoers, Nathalie2020Perrez, Julien ULiège
Access icon Het gebruik van metacognitie en schrijfstrategieën voor de schrijfvaardigheid in het Franstalig Belgisch onderwijsBrokken, Laure2024Simons, Germain ULiège; Perrez, Julien ULiège
Access icon Het water staat op tafel, maar er ligt water op de grond. Een onderzoek naar het gebruik en het cognitieve spectrum achter de positiewerkwoorden bij moedertaalsprekers van het NederlandsDupain, Michiel2023Perrez, Julien ULiège
Access icon L'influence de l'immersion linguistique sur la compétence traductologique :Enquête comparative sur la compétence traductologique du néerlandais vers le français d'étudiants francophones dans l'enseignement traditionnel et immersifPoulain, Justine2021Perrez, Julien ULiège
Access icon La communication des entreprises sociales sur les Objectifs de Développement Durable : quelle stratégie?Job, Alice2019Perrez, Julien ULiège; Lanzi, Florence ULiège
Access icon Language Policies in Multinational Corporations: How to deal with Multilingualism A study on multinational corporations in BelgiumVilenica, Kristina2023Perrez, Julien ULiège
Access icon Onderzoek naar de multimodale codering van motion events in het Frans en het Nederlands als T1 en T2Piot, Christina2019Perrez, Julien ULiège
Access icon Onderzoek naar de verwerving van gespecialiseerd woordenschat bij CLIL leerlingenCamal, Julie2020Perrez, Julien ULiège
Access icon Onnozelaar dade zijt: In hoeverre is het tussentaalonderwijs relevant voor Frans- en anderstalige leerders van het Nederlands?Ricourt, Gatien2023Perrez, Julien ULiège
Access icon Perceptie van België door jonge Walen (NLM1 en ALM1) en Vlamingen (FLM1) in 2020: stereotypen, identiteitsgevoel, nationalisme en toekomstbeeldBaillien, Marie-Sophie2020Perrez, Julien ULiège
Access icon Plurilinguisme européen et politique linguistique européenneÉtude des perceptions de la communauté universitaire liégeoise ayant participé à un programme Erasmus+Dubois, Florine2019Perrez, Julien ULiège
Access icon Politieke metaforen in televisiedebatten: Een diachroon onderzoek naar het metafoorgebruik in Vlaamse televisiedebatten over Belgisch federalisme en institutionele kwestiesSteuckers, Nicolas2024Perrez, Julien ULiège
Access icon Replication as speech enactment markerBoland, Raphaël2020Perrez, Julien ULiège
Access icon Réception des métaphores sur la langue dans le discours médiatique : une approche socio-cognitiveDubois, Isan2023Provenzano, François ULiège; Perrez, Julien ULiège
Access icon Sous-titrage d'extraits d'épisodes de l'émission télévisée satirique hebdomadaire néerlandaise Zondag met LubachPutz, Kim2021Perrez, Julien ULiège
Access icon Spreekvaardigheid in het vreemdetaalonderwijs: hoe leerkrachten Engels en Nederlands het aanwenden en beoordelenHalleux, Armelle2022Perrez, Julien ULiège
Access icon Taal en gender: Studie van het taalgedrag van vrouwen en mannen in gemengde gesprekkenScalco, Marine2023Perrez, Julien ULiège